Hoe zinvol denk je dat het is om een bestand te kunnen selecteren voor uploaden waar je in de poc deze lokaal ergens opslaat, terwijl je hele infra is gebouwd om alles in een database op te slaan? Hoe 'eenvoudig' is het dan om die code te integreren?Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:49:
[...]
Zo zie ik het niet, een proof of concept heeft altijd een goed doel. Ik maak die bijna dagelijks voor alle kleine tot grote functies in applicaties die ik bouw. Zo zie ik vrij snel of iets wel of niet kan werken, daarna pas ik het aan op de doelapplicatie waarna ik het inbouw (of niet; mocht de test falen). Deze kleine PoC-projecten worden netjes allemaal verzameld in één grote SVN-bak zodat ik die later kan hergebruiken.
Het enige wat je hebt gedaan is iets aantonen wat de devs al wisten. De complexiteit is juist die functionaliteit in de huidige code plaatsen, zorgen dat de overhead minimaal is, performance impact voor de duizenden bezoekers te minimaliseren en de code beheerbaar te houden zonder dat het in de weg zit of bij een update van het platform stuk gaat.
Commandline FTW | Tweakt met mate