[Afgelopen] [BCC Prijsfout?] HP Omen 15-ax025nd [€599]

Pagina: 1
Acties:
  • 2.306 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
job_h in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
job_h schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:19:
"Goedkope" (€599) game laptop bij BCC: http://www.bcc.nl/compute...laptop-15-ax025nd(221171)

Zal waarschijnlijk een prijsfout zijn als je zo naar de rest van de aanbieders kijkt: pricewatch: HP Omen 15-ax025nd

Edit: Oh, en ze zijn alweer op. Dat is snel gegaan...
Uit het centrale aanbiedingen topic.
/me De prijs is intussen aangepast

Zal vast wel een apart topicje nodig hebben, voor de nodige communicatie.

pricewatch: HP Omen 15-ax025nd

BCC is in het verleden wel vaker coulant geweest in soortgelijke gevallen:

[Afhandeling][prijsfout] Asus laptop aanbieding bcc.nl
[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349

[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 25-01-2017 13:17 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:32
Prijs is al weer 1299. Topic kan weer dicht.

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
Napsju schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:14:
Prijs is al weer 1299. Topic kan weer dicht.
Daar gaat het niet om. Zijn genoeg mensen die in het afgelopen uur hebben besteld. 'Aanbieding' stond ook op pepper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb de laptop inderdaad ook besteld.

Datum te leveren staat nog steeds op morgen, dus ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Het zou heel relax zijn als deze bezorgd wordt, want het is echt een hele mooie laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit topic is niet bedoeld voor de morele discussie of de prijs té laag was, laat deze discussie dan ook achterwege.

Verder nog de vraag aan de bestellers, is er ook navraag gedaan bij BCC of de prijs klopt? Tevens een titelfix uitgevoerd, omdat de aanbieding afgelopen is/lijkt te zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
ik heb hem ook nog te pakken gekregen omdat ik hem nog in mijn mandje had staan...wel in backorder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Yorinn schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:01:
Verder nog de vraag aan de bestellers, is er ook navraag gedaan bij BCC of de prijs klopt? Tevens een titelfix uitgevoerd, omdat de aanbieding afgelopen is/lijkt te zijn.
Ik heb in ieder geval geen navraag gedaan bij de BCC. Maar als ze de order cancelen en ik ontvang de laptop niet, dan is er verder niks aan de hand voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Ik heb er 2 gekocht. Vond de aanbieding niet extreem onrealistisch. Denk ook wel dat het geleverd wordt.

Hopelijk voor maandag, dan ga ik een weekje weg :)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:13
Ik heb hem ook besteld. Orderbestiging om 12:49 uur ontvangen, levertijd stond op 5 tot 10 werkdagen.
Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 12:04
Heb helaas al een mail binnen.
Geachte heer/mevrouw,

Woensdag 25 januari heeft u op www.bcc.nl een bestelling geplaatst voor levering van een HP Notebook 15-AX025 voor een prijs van Euro 599,-. De hiervoor genoemde prijs berust echter op een verschrijving/vergissing onzerzijds. De prijs waarvoor BCC dit product te koop aanbiedt bedraagt namelijk EUR 1299,- en voor die prijs kunt u een HP Notebook 15-AX025 bij BCC bestellen.

Vanwege de vermelde extreem lage prijs zal overigens de gemiddeld geïnformeerde consument de gemaakte kennelijke vergissing direct duidelijk zijn geweest. Bovendien werd op diverse websites gemeld dat deze prijs van BCC voor dit product vermoedelijk op een vergissing berustte. Gezien de door BCC gemaakte kennelijke vergissing is er geen sprake geweest van een geldig aanbod zijdens BCC. Het plaatsen van uw order heeft dan ook niet geleid tot de totstandkoming van een koopovereenkomst met BCC strekkende tot levering van een HP Notebook 15-AX025 voor de prijs van Euro 599,- .

Vanwege deze kennelijke vergissing zal BCC uw bestelling in haar systeem direct annuleren en het door u betaalde geld retour storten op uw rekening. Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het veroorzaakte ongemak. Wij hopen u natuurlijk snel als onze klant te mogen begroeten voor dit product (voor een prijs van EUR 1299,-) of voor een van onze vele andere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Ik vond het al zo lang duren voor de reactie op mijn facebook vraag omtrent uitlevering, maar blijkbaar moest de juridische afdeling nog even een formeel briefje formuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:13
Jammer!
Heeft iemand toevallig een goed alternatief? Natuurlijk hoeft het niet zo goedkoop te zijn maar wil dan alsnog wel graag profiteren van de BTW dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Kreeg net dezelfde e-mail binnen. Gegokt maar helaas niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Kwam de laptop ook per toeval tegen voor die prijs (topic niet eens gezien). Ook gekocht, en dezelfde mail gehad. Mogen ze dat zomaar ontbinden van hun kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

brainovic schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:28:
Mogen ze dat zomaar ontbinden van hun kant?
Dat is al zo vaak besproken: ja, dat mogen ze.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Ik heb hem nu net nog kunnen bestellen, hij zat nog in mijn mandje. Wellicht glipt die er nog door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Jdome schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:28:
Jammer!
Heeft iemand toevallig een goed alternatief? Natuurlijk hoeft het niet zo goedkoop te zijn maar wil dan alsnog wel graag profiteren van de BTW dagen.
De AX010ND kun je (als de MediaMarkt niet weer een voorraad heeft die opeens op gebakken lucht gebaseerd is) voor ongeveer 750 euro krijgen. i5 6300HQ en GTX960M, verder dezelfde specs. En 750 euro is dan al een heel lage prijs voor zulke specs.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
gambieter schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:33:
[...]

Dat is al zo vaak besproken: ja, dat mogen ze.
Mocht dat niet alleen bij een kennelijke fout? €599 voor een laptop lijkt mij niet overduidelijk een fout, zoveel kost mijn laptop ook ongeveer. Maaaar, ik ben geen rechter/advocaat/etc, dus als ik het fout heb hoor ik het graag :) (of een linkje naar de voorgaande discussies, dat werkt ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

job_h schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:58:
Mocht dat niet alleen bij een kennelijke fout? €599 voor een laptop lijkt mij niet overduidelijk een fout, zoveel kost mijn laptop ook ongeveer. Maaaar, ik ben geen rechter/advocaat/etc, dus als ik het fout heb hoor ik het graag :) (of een linkje naar de voorgaande discussies, dat werkt ook)
Bij een prijs die minder dan de helft is van de normale prijs, kun je niet doen alsof je niet beter weet. Verder is er een zoekfunctie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En ik zet hier een slotje op. Alles is al wel gezegd en het begint nu op de oude(re) prijsfout-topics te lijken.

[ Voor 50% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2017 00:07 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.