Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xtra-pc usboplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 7.211 views

Vraag

• siguemepro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-02-2023
Mijn vraag
weet iemand of dit produkt ook echt werkt zoals aangegeven en heeft iemand hier ervaring mee??

de link naar de website voor het produkt:

www.mickeymouse.com

graag hoor ik wat van jullie alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Siguemepro

[ Voor 54% gewijzigd door dion_b op 25-01-2017 22:49 ]

Alle reacties

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:06
Pure oplichting in mijn ogen. Is gewoon een lichte linux distro. Die kun je ook gewoon gratis downloaden.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Is ook al eerder een topic over geweest Xtra-PCs

• siguemepro
michaelvD2203 en Grenco T, heel erg bedankt. had de s erachter niet geplaatst bij het zoeken.

inderdaad is mij al gewezen op een linux distro op usb stick.

is en blijft altijd te mooi om waar te zijn. gelukkig zijn jullie hier om ons van vakkundig en eerlijk antwoord te geven.
bedankt,
siguemepro

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het lijkt me nu wel duidelijk op welke demografie er gericht geadverteerd wordt: Mannen tussen 45 en 65 jaar oud (is uit de BASE64 string te halen); de vorige TS zat ook in deze groep.

• siguemepro
TommyboyNL, ha ha ha ha , gelukkig ben jij zeker van een jonger bouwjaar. daarom zou het je plicht moeten zijn om een gedegen antwoord te geven en gewoon je kennis ten goede laten komen. maar goed bedankt voor je reactie TommyboyNL.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
siguemepro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:05:
TommyboyNL, ha ha ha ha , gelukkig ben jij zeker van een jonger bouwjaar. daarom zou het je plicht moeten zijn om een gedegen antwoord te geven en gewoon je kennis ten goede laten komen. maar goed bedankt voor je reactie TommyboyNL.
Het was niet vervelend bedoeld, ik vind het gewoon interessant om te zien op wat voor demografie bepaalde acties gericht zijn.
Verder valt er niet heel veel nuttigs meer te zeggen dat door mijn voorgangers of in het andere topic niet gezegd is.

Edit: En mijn bouwjaar is 1988, dus ik ben inderdaad wat jonger dan het publiek dat getarget wordt door deze oplichters.

[ Voor 9% gewijzigd door TommyboyNL op 24-01-2017 22:32 ]

• siguemepro
Tom, nogmaals bedankt ik vond je reactie tekort vandaar dat ik dus zo gereageerd heb. inderdaad er wordt naar een bepaalde groep gezocht om oplichting en gewin te halen. echter wij moeten durven te vragen als het eea niet helemaal duidelijk is. ik ben blij dat ik zowel hier als elders terecht kan en hopelijk mij nooit door dit soort oplichting te laten vangen. :-).
tot een volgende keer Tom
siguemepro

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weer die spamlink met referrer :(

dion_b in "Xtra-PCs"

Het algemeen beleid #verbodenspam
Spam en werving