De zoveelste tv zoektocht, aangezien ik bij de zoektochten van vorige tweakers de perfecte tv nog niet heb kunnen ontdekken.
Ik zoek een?
- Tv met goede beeldkwaliteit
- Geluid maakt helemaal niks uit (home cinema)
- 4K deert mij nog niet zoveel, dit ivm het budget lijkt het na mijn zoektocht niet rendabel om binnen het budget een goede 4K tv te vinden (staan wel in m'n lijst)
- 3D niet nodig
- Het hele smart gedeelte zie ik bij een FHD niet de meerwaarde van in, bij 4K wel (geen 4k bronnen aanwezig, hdmi receiver is nog fhd)
- Overdag tv kijken gebeurt niet veel, voornamelijk 's avonds
- Zitafstand is ongeveer 3,5m-4m
- Kijkhoek is eigenlijk altijd recht voor de tv
Wat is je budget?
Ongeveer €700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk series en films te kijken, gamen doe ik niet op de tv, dus input lag maakt minder uit
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE50J6240 Zwart (50" FHD, reviews lijken aardig goed)
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart (Zelfde als bovenstaande, alleen dan 55")
pricewatch: Sony Bravia KD-49XD7005 Zwart (4K En de 8000 serie, alleen valt eigenlijk een beetje af ivm IPS paneel)
pricewatch: Samsung UE49KU6400S Zilver (4K en aardig uit de tests)
Volgens mij waren dat alle wensen en eisen zo'n beetje. Hopelijk heeft iemand nog ervaringen of tips?
Ik zoek een?
- Tv met goede beeldkwaliteit
- Geluid maakt helemaal niks uit (home cinema)
- 4K deert mij nog niet zoveel, dit ivm het budget lijkt het na mijn zoektocht niet rendabel om binnen het budget een goede 4K tv te vinden (staan wel in m'n lijst)
- 3D niet nodig
- Het hele smart gedeelte zie ik bij een FHD niet de meerwaarde van in, bij 4K wel (geen 4k bronnen aanwezig, hdmi receiver is nog fhd)
- Overdag tv kijken gebeurt niet veel, voornamelijk 's avonds
- Zitafstand is ongeveer 3,5m-4m
- Kijkhoek is eigenlijk altijd recht voor de tv
Wat is je budget?
Ongeveer €700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk series en films te kijken, gamen doe ik niet op de tv, dus input lag maakt minder uit
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE50J6240 Zwart (50" FHD, reviews lijken aardig goed)
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart (Zelfde als bovenstaande, alleen dan 55")
pricewatch: Sony Bravia KD-49XD7005 Zwart (4K En de 8000 serie, alleen valt eigenlijk een beetje af ivm IPS paneel)
pricewatch: Samsung UE49KU6400S Zilver (4K en aardig uit de tests)
Volgens mij waren dat alle wensen en eisen zo'n beetje. Hopelijk heeft iemand nog ervaringen of tips?