Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gaming, ik wil zonder moeilijk te doen de aankomende 2 jaar alle nieuwe en huidige titels spelen op 1080p op gemiddelde tot hoge kwaliteit. Verder veel internetten en foto-bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-1300 euro, niet te veel erboven, vind de vrouw niet goed
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al muis, toetsenbord, headset en een 5.1 speakerset (Die-Hard Creative DTT2200)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een RX480 of 1060p zijn de ondergrens voor de grafische kaart. Er moeten 2 schermen op kunnen heb nu ook in de build voor 2x 24" gekozen. Ik wil graag Freesync of G-sync en wil dus mijn oude DTT2200 aanlsuiten, die nog analoog is en dus eigen audio-outputs nodig heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur A-merken, Msi, Gigabyte, Asus, Coolermaster, simpelweg omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet in het bijzonder, bij voorkeur is het geluidsniveau niet te hoog.
Ga je overklokken?
Leuk als het kan, maar geen voorwaarde.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een build gemaakt, ik zou graag weten of iemand nog een optie ziet voor meer bang for the buck, of dat ik wellicht iets vergeten heb of fout gedaan. Ik heb enkele duizenden pc's gebouwd in mijn leven, maar dat is inmiddels al weer flink wat jaartjes geleden.
Al het advies is dus welkom ik ben niet bang om zelf te bouwen of eventueel zelfs wat te doe het zelven indien nodig. Huidige game is Overwatch, ik weet het die is niet veeleisend maar het idee is om juist weer meer te gaan gamen wellicht Titanfall 2, Watchdogs 2 enz.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gaming, ik wil zonder moeilijk te doen de aankomende 2 jaar alle nieuwe en huidige titels spelen op 1080p op gemiddelde tot hoge kwaliteit. Verder veel internetten en foto-bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-1300 euro, niet te veel erboven, vind de vrouw niet goed
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al muis, toetsenbord, headset en een 5.1 speakerset (Die-Hard Creative DTT2200)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een RX480 of 1060p zijn de ondergrens voor de grafische kaart. Er moeten 2 schermen op kunnen heb nu ook in de build voor 2x 24" gekozen. Ik wil graag Freesync of G-sync en wil dus mijn oude DTT2200 aanlsuiten, die nog analoog is en dus eigen audio-outputs nodig heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur A-merken, Msi, Gigabyte, Asus, Coolermaster, simpelweg omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet in het bijzonder, bij voorkeur is het geluidsniveau niet te hoog.
Ga je overklokken?
Leuk als het kan, maar geen voorwaarde.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al een build gemaakt, ik zou graag weten of iemand nog een optie ziet voor meer bang for the buck, of dat ik wellicht iets vergeten heb of fout gedaan. Ik heb enkele duizenden pc's gebouwd in mijn leven, maar dat is inmiddels al weer flink wat jaartjes geleden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 260,95 | € 260,95 |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 98,10 | € 98,10 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 264,51 | € 264,51 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 62,- | € 62,- |
| 2 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 157,51 | € 315,02 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 140,94 | € 140,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.304,42 | |
Al het advies is dus welkom ik ben niet bang om zelf te bouwen of eventueel zelfs wat te doe het zelven indien nodig. Huidige game is Overwatch, ik weet het die is niet veeleisend maar het idee is om juist weer meer te gaan gamen wellicht Titanfall 2, Watchdogs 2 enz.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity