Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

Net kreeg ik een mail van cvp.com (UK). Zelf maar 1 keer iets besteld, dat ging prima verder. Ze claimen voorraad te hebben.

http://cvp.com/index.php?t=product/dji_mavic_pro

Nee ik heb geen enkele relatie met dit bedrijf verder.

[ Voor 17% gewijzigd door smallboy op 22-02-2017 20:14 . Reden: Disclaimer toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinden
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-09 02:00
Half november een bij Droneland besteld, laatste bericht eind december (het kan nog wel even duren...)
Maar nu zie ik dat de hele site niets meer doet. En de mail @droneland.nl komt retour.
Zijn ze gehackt door ongeduldige "pre-orders"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
Swinden schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:13:
Half november een bij Droneland besteld, laatste bericht eind december (het kan nog wel even duren...)
Maar nu zie ik dat de hele site niets meer doet. En de mail @droneland.nl komt retour.
Zijn ze gehackt door ongeduldige "pre-orders"?
Dat klinkt niet zo chill. Website doet het bij mij gewoon wel trouwens, kom je er onderhand wel weer op? Wellicht was hun webserver down? Trouwens, je order sinds half november en nog niks gekregen, dat is niet zo netjes..

Ik heb een preorder staan bij fotobooms hier in Amsterdam (sinds 18 feb). Nog niks van gehoord, hopelijk voor halverwege maart binnen ivm vakantie.

[ Voor 6% gewijzigd door Aperture op 22-02-2017 23:33 ]

• Swinden
Tsss... excuus, zo erg is het nu ook weer niet https://www,droneland.nl doet nix, maar http://droneland.nl wel. RAAR. Maar daar heb ik mijn Mavic niet mee :O

• Peutpeut
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
smallboy schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:13:
Net kreeg ik een mail van cvp.com (UK). Zelf maar 1 keer iets besteld, dat ging prima verder. Ze claimen voorraad te hebben.

http://cvp.com/index.php?t=product/dji_mavic_pro

Nee ik heb geen enkele relatie met dit bedrijf verder.
Prima bedrijf naar mijn idee. Heb daar twee accu's besteld in december, betaalde ongeveer hetzelfde als in Nederland. Helaas had geen enkele Nederlandse leverancier voorraad op dat moment.

14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)

• Aperture
Kreeg zojuist een mail dat de fly more op voorraad was bij Cameratools. Meteen besteld en in mijn bevestigingsmail staat ook dat hij op voorraad is, in de shop is hij gelijk (na mijn order) veranderd naar 'niet op voorraad'. Hopelijk heb ik 'm dus en niet iemand anders die het zelfde dacht.

Edit: Track & Trace binnen!

[ Voor 5% gewijzigd door Aperture op 23-02-2017 15:10 ]

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:21
Yup, had me van de week ingeschreven voor een "Op voorraad" reminder en er waren er weer 5 binnen.

Meteen toen ik net de mail kreeg Combo besteld met PayPal betaald en via chat gevalideerd dat het was gelukt. Kost wat, maar dan weet ik eindelijk zeker dat hij komt, haha. De T&T code is ondertussen al binnen! _/-\o_

Order bij DJI heb ik net geannuleerd, CP denk ik nog even over na vanwege de voordelige prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door iisworks op 23-02-2017 17:09 ]

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
iisworks schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:30:
Yup, had me van de week ingeschreven voor een "Op voorraad" reminder en er waren er weer 5 binnen.

Meteen toen ik net de mail kreeg Combo besteld met PayPal betaald en via chat gevalideerd dat het was gelukt. Kost wat, maar dan weet ik eindelijk zeker dat hij komt, haha. De T&T code is ondertussen al binnen! _/-\o_

Order bij DJI heb ik net geannuleerd, CP denk ik nog even over na vanwege de voordelige prijs.
Heb je al een mail gekregen dat hij geannuleerd is?

Verwijderd

iisworks schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:30:

Waarom geannuleerd bij Dji? Zijn daar nu opeens problemen?

• iisworks
Ondanks de getoonde levertijd van 1-3 dagen stond mijn order ondertussen al een week open. En dji chat bleef erg terughoudend over de te verwachten shipping. Dus toen er een combo langskwam was de keuze niet moeilijk...

Annulering is bevestigd en dat ging de vorige keer vrij snel.

Verwijderd

iisworks schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:39:
Ondanks de getoonde levertijd van 1-3 dagen stond mijn order ondertussen al een week open. En dji chat bleef erg terughoudend over de te verwachten shipping. Dus toen er een combo langskwam was de keuze niet moeilijk...

Pfff hier word je niet goed van na een maand bij droneland gewacht te hebben daar geannuleerd om de goede berichten bij Dji. Nu misschien weer langer wachten.

• Blakapim
iisworks schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:39:

Had precies hetzelfde, de chat zei al 4 dagen dat hij klaarstond voor Shipping en kon me niet helpen. Heb hem vandaag ook online besteld bij een Nederlandse winkel.

• iisworks
Tip: zet ook een email alert bij Cameratools voor het geval ze er weer een paar binnen krijgen.

Ik heb nu wel een Fly More combo terwijl ik aan de Mavic + 1 extra accu waarschijnlijk voldoende heb, maar dan zijn we iig voorzien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site staat die ook op voorraad.

https://www.ep.nl/product...m_medium=Prijsvergelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashbe
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-07-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Diiiooon! _/-\o_

EP had er nog 1, deze net besteld en komt morgen binnen.

update: ontvangen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-01-2023

RBL

Voor diegene die bij de MM hadden besteld is de levertijd van meer dan 2 weken aangepast naar 5 a 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:07
RBL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:59:
Voor diegene die bij de MM hadden besteld is de levertijd van meer dan 2 weken aangepast naar 5 a 6 dagen.
Dit gaat over de BTW actie? En hoe kom je aan deze data? :)

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBL

RBL

UnitedJunk schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Dit gaat over de BTW actie? En hoe kom je aan deze data? :)
Ja ik heb er een kunnen bestellen tijdens de btw actie. En dus ook nog in afwachting van de Mavic. Ik zie echter dat inmiddels de Mavic niet meer leverbaar is bij de MM.

Dit is een printscreen van vanochtend
https://www.dropbox.com/s..._20170224-115529.png?dl=0

[ Voor 13% gewijzigd door RBL op 24-02-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johex
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-05 09:56
MattiTrading schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:40:
ik meld het maar even, ik heb m zondag besteld en hij is vanaag geshipt bij dji zelf
Nou op de DJI site stond dus shipped maar ik had geen tracking code dus stuur mail eerst van t ene naar t andere mail adres gewezen en uiteindelijk kwam er uit dat ie nog niet verzonden was....
Dat wordt dus waarschijnlijk nog een paar weken wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmikie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 15:03

Mmikie

ZMT member

Hi,

Bij DJI heb ik 4 blauwe balletjes... maw shipped. Nog geen track&trace mogen ontvangen.
Ik heb 16-02 de combo met een extra accu, props en filter besteld

update: after sales gecontacteerd: de combi staat klaar voor verzending (nog niet opgepikt bij DHL) de overige zaken komen later....

[ Voor 29% gewijzigd door Mmikie op 24-02-2017 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is mijn vermoedelijke leverdatum bij Centralpoint vervroegd van 8 maart naar 1 maart. Mijn besteldatum was 29 december. Dit is de eerste keer dat ze de datum vervroegen. Een goed teken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 07:51:
Vandaag is mijn vermoedelijke leverdatum bij Centralpoint vervroegd van 8 maart naar 1 maart. Mijn besteldatum was 29 december. Dit is de eerste keer dat ze de datum vervroegen. Een goed teken lijkt mij.
Lijkt mij ook indd. Maar het kan ook gewoon zijn dat mensen voor jou geannuleerd hebben en dat ze jou nu naar 1 maart zetten omdat ze max aantal mensen op 1 datum zetten (die van mij staat al heel lang op 1 maart, 13 dec besteld en is al 4 keer naar achteren verschoven)

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:35:
Dank Diiiooon! _/-\o_

EP had er nog 1, deze net besteld en komt morgen binnen.

update: ontvangen
Was dat de fly more combo of de gewone versie? Zit namelijk al even te wachten op 2 fly more combo's van EP die wegens een foutje voor €1199,- op hun site stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error404!
  • Laatst online: 11-09 16:39
Was dit een dagactie? zie nog wel dat het op voorraad is, maar wel voor 1567...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error404!
  • Laatst online: 11-09 16:39
Error404! schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Was dit een dagactie? zie nog wel dat het op voorraad is, maar wel voor 1567...
And its gone nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tino Oostdam
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-08 10:39
Staat nu bij verkocht door GE Direct, je kunt je bij fnac als verkoper aanmelden. Net als bij bijvoorbeeld Bol. Ik denk dat ze of negatieve marge hadden of de vraag te groot is geweest en dat ze hem zelf niet meer verkopen momenteel. Hier staat ie voor paar euro duurder al langer te koop:
http://www.computercentra...-combo-6958265137990.html (zie pricewacht). Iemand ervaring met computer centrale en levertijden aldaar?

[ Voor 32% gewijzigd door Tino Oostdam op 25-02-2017 20:18 . Reden: uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakarim schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:47:
[...]

Was dat de fly more combo of de gewone versie? Zit namelijk al even te wachten op 2 fly more combo's van EP die wegens een foutje voor €1199,- op hun site stonden.
gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HQvinyl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-11-2021
Tweakarim schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:47:
[...]

Daar wacht ik ook op. Zeiden ergens begin maart tegen mij aan de telefoon.
Ben erg benieuwd.

www.HQvinyl.nl - online webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... Vergeef me dat ik niet alle posts heb gelezen, dus wellicht is het al benoemd... Maar waarom zou ik niet gewoon rechtstreeks bij DJI bestellen? Als je het BTW nadeel (als zakelijke aanschaf) voor lief neemt, dan maakt dat verder toch niets uit? Prijs is overal zo goed als hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 11:22
Er staan 2 fly more combo's op voorraad bij Wehkamp

edit: en weer op.

[ Voor 5% gewijzigd door zwolluf op 27-02-2017 11:10 ]

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er hier iemand die wat zinnigs kan zeggen over de leveringen in Amerika (gelezen op andere fora oid).
Toen we Mavic gelanceerd werd leek mijn vakantie in April nog erg ver weg maar inmiddels staat hij met 6 weken voor de deur, ik zou het liefst daar een Mavic oppikken bij een BestBuy oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 06:52
@Donstil Bestel hem 3 weken van tevoren bij DJI en laat hem bij je eerste hotel bezorgen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Boinkie op 27-02-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_A
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-02-2019
Vanochtend was er weer een voorraad bij cameratools. Gelijk besteld na de mail van ze dat ze op voorraad zijn en ook een mail gekregen dat ik 1 van de gelukkige ben. zojuist het T&T-nummer gekregen dus helemaal blij hier!!
Top cameratools!!!!! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Boinkie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:55:
@Donstil Bestel hem 3 weken van tevoren bij DJI en laat hem bij je eerste hotel bezorgen? :)
Ja daar zat ik ook aan te denken. Ik weet alleen niet of ik dit durf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 06:52
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Wel even van tevoren aangeven bij het betreffende hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Boinkie schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:15:
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Wel even van tevoren aangeven bij het betreffende hotel.
Ja ik doe eigenlijk altijd alles (althans de laatste jaren in ieder geval) via AirBNB.
Nu zijn de recensies wel goed maar ik weet natuurlijk niet of ik die verhuurders zomaar vertrouwen kan met mijn nieuwe drone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Donstil schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:21:
[...]

Ja ik doe eigenlijk altijd alles (althans de laatste jaren in ieder geval) via AirBNB.
Nu zijn de recensies wel goed maar ik weet natuurlijk niet of ik die verhuurders zomaar vertrouwen kan met mijn nieuwe drone
Dat zou ik ook niet zo snel doen. Bij bestbuy kan je toch ook ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Greetoz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Dat zou ik ook niet zo snel doen. Bij bestbuy kan je toch ook ophalen?
Ja normaal gezien wel alleen je kunt hem nu niet bestellen omdat er geen voorraad is.
Er is wel een email reminder dus dat heb ik daarom maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolluf
Zojuist een fly-less besteld bij megekko met extra batterij en props. Zijn er nog een paar op vooraad. (die trouwens niet gewijzigd is na mijn bestelling)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blakapim
Wat een idioten bij dit bedrijf. Ik had de 16e besteld bij DJI, omdat ze binnen 1 tot 3 dagen je mavic op de post doen. Na 2 dagen gecheckt, bleken ze te wachten op de ND filters die een levertijd van 3 weken hadden. Die heb ik 4 keer gecancelled voordat het verwerkt was in het systeem. 3 dagen later was er nog steeds niet verstuurd. Meerdere malen contact gehad via de chat, maar de konden me niets vertellen. Afgelopen donderdag zag ik er 1 op voorraad bij een nederlandse shop, direct besteld en vrijdag in huis. Donderdag bij DJI de gehele order gecancelled. Vrijdag geen bevestiging gehad, nogmaals contact gehad. Ook op zaterdag en zondag nog gevraagd of hij geannuleerd was. Net een uurtje geleden weer contact gehad, nog steeds niet geannuleerd. Krijg ik 5 minuten geleden een mailtje dat mijn mavic vandaag op de post gaat vanuit de UK.

Ik weet 110% zeker dat ze mijn annulering morgen verwerken en dat ik dan wel een mavic op de post heb. Ik ga vrijdag op vakantie voor 3 weken, ze zoeken het maar uit. Het is dat ze zulke mooie producten maken, maar voor de rest is het echt een enorm zaad bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
zwolluf schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:47:
Zojuist een fly-less besteld bij megekko met extra batterij en props. Zijn er nog een paar op vooraad. (die trouwens niet gewijzigd is na mijn bestelling)
gaaf daan ben benieuwd wat je er van vindt! ik ben heel erg blj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolluf
general_p schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:45:
[...]

gaaf daan ben benieuwd wat je er van vindt! ik ben heel erg blj
Hey! ik zag vandeweek al dat je er ook een had besteld, ben erg benieuwd! ook naar jouw beelden :)

oeh, net een mail dan mn bestelling verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Blakapim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:44:
....Ik weet 110% zeker dat ze mijn annulering morgen verwerken en dat ik dan wel een mavic op de post heb. Ik ga vrijdag op vakantie voor 3 weken, ze zoeken het maar uit. Het is dat ze zulke mooie producten maken, maar voor de rest is het echt een enorm zaad bedrijf.
Je kan 'm altijd met kleine winst op marktplaats verkopen of een andere tweaker blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
Martijn.Hermans schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:34:
[...]

Je kan 'm altijd met kleine winst op marktplaats verkopen of een andere tweaker blij mee maken :)
Klopt, alleen ben ik op vakantie en heb niet zon zin om terug te komen en dat ding niet meer kwijt te raken. Ik vind het gewoon vervelend dat ik 3 keer aangeef te willen annuleren en dat ze het voor elkaar krijgen om hem toch op te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Bij centralpoint is mijn datum net weer dan 1 maart naar 8 maart verschoven.... pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

HQvinyl schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Daar wacht ik ook op. Zeiden ergens begin maart tegen mij aan de telefoon.
Ben erg benieuwd.
Heb bericht van ep dat de mavics op voorraad zijn en worden verzonden. Ben erg in m'n nopjes met de fly more voor maar €1199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
CP ook hier naar 8/3 gezet. Net via chat nagevraagd en ik sta nu op 26 (van 34 1.5 weken geleden), dus er zijn er wel uitgeleverd. Ze verwachten de komende weken ook meer te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Tweakarim schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:28:
[...]

Heb bericht van ep dat de mavics op voorraad zijn en worden verzonden. Ben erg in m'n nopjes met de fly more voor maar €1199.
Ja ik had ook daar moeten bestellen... niet gedaan omdat ik dacht dat ik dan weer achteraan in de rij kwam te staan. Ik sta 13e bij CP. Op 1 feb nog 23ste.

Had jij er geen 2 besteld bij EP :-p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Greetoz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:50:
[...]

Ja ik had ook daar moeten bestellen... niet gedaan omdat ik dacht dat ik dan weer achteraan in de rij kwam te staan. Ik sta 13e bij CP. In januari nog 30ste.

Klopt heb er 2 besteld voor €1199,-. Wilde er eigenlijk zelfs drie bestellen. Eentje hou ik zelf en de ander probeer ik te verkopen voor om en nabij de normale winkel prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Tweakarim schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Klopt heb er 2 besteld voor €1199,-. Wilde er eigenlijk zelfs drie bestellen. Eentje hou ik zelf en de ander probeer ik te verkopen voor om en nabij de normale winkel prijs.
Haha groot gelijk, mocht je voor de cp prijs willen verkopen ben ik geïnteresseerd ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_A
bij Megekko hebben ze er weer wat op voorraad, zo te zien is de aanvoer van de Mavics weer begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05 17:15

Av-

iisworks schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:37:
CP ook hier naar 8/3 gezet. Net via chat nagevraagd en ik sta nu op 26 (van 34 1.5 weken geleden), dus er zijn er wel uitgeleverd. Ze verwachten de komende weken ook meer te leveren.
Greetoz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:50:
[...]
Ja ik had ook daar moeten bestellen... niet gedaan omdat ik dacht dat ik dan weer achteraan in de rij kwam te staan. Ik sta 13e bij CP. Op 1 feb nog 23ste.
Op welke datum hadden jullie besteld bij CP? Bij mij is ook de leverdatum weer naar achter geschoven van 1 naar 8 maart. Mijn bestelling dateert van 22 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:00
Heb contact gehad met CP. Ze geven aan dat ze 1 in december hebben uitgeleverd en 2 in januari..... Verder niks. Ik heb zelf 28 december besteld en ik ben geleidelijk gedaald van plek 35 in januari naar plek 20 nu. Blijkbaar toch veel afzeggingen. Maar het schiet niet echt op...

Gelukkig heb ik drie weken geleden maar direct bij DJI besteld en (blijkbaar geluk) binnen 3 werkdagen een combo in huis gehaald!

Ik hou de bestelling nog even aan bij CP vanwege de lage prijs om eventueel door te verkopen, maar als het nog een maand gaat duren ga ik ook cancelen. Staat nu weer op 8/3 ipv 1/3, maar daar klopt geen bal van natuurlijk.

/edit:typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Tazzz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:34:
Heb contact gehad met CP. Ze geven aan dat ze 1 in december hebben uitgeleverd en 2 in januari..... Verder niks. Ik heb zelf 28 december besteld en ik ben geleidelijk gedaald van plek 35 in januari naar plek 20 nu. Blijkbaar toch veel afzeggingen. Maar het schiet niet echt op...

Gelukkig hebben drie weken geleden maar direct bij DJI besteld en (blijkbaar geluk) binnen 3 werkdagen een combo in huis gehaald!

Ik hou de bestelling nog even aan bij CP vanwege de lage prijs om eventueel door te verkopen, maar als het nog een maand gaat duren ga ik ook cancelen. Staat nu weer op 8/3 ipv 1/3, maar daar klopt geen bal van natuurlijk.
Ik ben 10 plekken gestegen in feb. Ze hebben zeker ook midden december uitgeleverd. Dus de info hangt maar net af wie je spreekt. Want vanmorgen zei de medewerker dat ze wel in feb hebben uitgeleverd. Ik plek 13 en op 13 dec besteld (toen hij op voorraad was .....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drevil66635 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:04:
Er staat 5-7 dagen levertijd na orderbevestiging. Kan iemand bevestigen of ze op dit moment beschikbaar zijn bij DJI? Als ze nu blijkbaar niet leveren aan winkels, hebben ze dan zelf op dit moment wel op voorraad?
Heb hem vorige week maandag besteld vandaag het bericht gekregen dat ie verstuurd is. Dus nu bestellen en dan binnen 10 dagen is ie er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
Nope, dat mag hier niet. En links plaatsen mag ook niet. Wel in je signature

[ Voor 78% gewijzigd door Universal Creations op 28-02-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
knip

[ Voor 96% gewijzigd door Universal Creations op 28-02-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
Joh ik heb 3 weken elke dag met DJI aan de lijn gezeten en kan hem ook voor dezelfde prijs retourneren. Maar goed om te weten dat jij zon enorme filantroop bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Blakapim schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:24:
[...]

Joh ik heb 3 weken elke dag met DJI aan de lijn gezeten en kan hem ook voor dezelfde prijs retourneren. Maar goed om te weten dat jij zon enorme filantroop bent.
Dus omdat jij onnodige kosten gemaakt hebt moet een ander daar de prijs voor betalen? Ze hebben ook gewoon een chat hè. Dat weet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Zaterdag bij DJI de Mavic Combo besteld, stond vanochtend ineens op 'shipped' maar nog geen tracking nummer. Even contact gehad met de klantenservice en ze zeiden dat hij morgen uit het warehouse vertrekt. Eerst zien, dan geloven, maar ik begin voorzichtig optimistisch te worden.

Iemand enig idee welk warehouse dit is? Moet 'ie nu nog vanuit China komen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
gtrNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:15:
Zaterdag bij DJI de Mavic Combo besteld, stond vanochtend ineens op 'shipped' maar nog geen tracking nummer. Even contact gehad met de klantenservice en ze zeiden dat hij morgen uit het warehouse vertrekt. Eerst zien, dan geloven, maar ik begin voorzichtig optimistisch te worden.

Iemand enig idee welk warehouse dit is? Moet 'ie nu nog vanuit China komen?
Is het uk warehouse. Duurde bij mij 4 dagen voordat hij daadwerkelijk verzonden was

PS: Er staat een fly more combo voor 1499 op vraag en aanbod!

[ Voor 5% gewijzigd door Blakapim op 01-03-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 16:41
MM heeft de losse Mavic in Cruquius, Hengelo en Duiven op voorraad, aldus de site.

Hoop dat de bestellingen tijdens de BTW-dagen ook eerdaags uitgeleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:19:
[...]

Ja ik heb er een kunnen bestellen tijdens de btw actie. En dus ook nog in afwachting van de Mavic. Ik zie echter dat inmiddels de Mavic niet meer leverbaar is bij de MM.

Dit is een printscreen van vanochtend
https://www.dropbox.com/s..._20170224-115529.png?dl=0
Toeval?? 5 dagen later en in een paar winkels beschikbaar. Volgens MM was die 5/6 dagen een fout van de leverancier en konden ze toch niks leveren. Nu levertijd weer onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBL

RBL

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:09:
[...]

Toeval?? 5 dagen later en in een paar winkels beschikbaar. Volgens MM was die 5/6 dagen een fout van de leverancier en konden ze toch niks leveren. Nu levertijd weer onbekend.
Vreemde zaak. We zullen dus nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tino Oostdam
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-08 10:39
Zie pricewatch, bij Wehkamp, Camaratools op voorraad nu... e-supply geeft pricewatch voorraad aan maar website 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nees
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 18:11
Ze komen meer en meer op voorraad en vliegen niet meer zo snel als paar weken terug de deur uit. Zij die nu nog willen verkopen aan de originele prijs, zijn er aan voor de moeite. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
JSCopter heeft ook voorraad:
https://jscopter.nl/shop/dji-mavic-pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
gtrNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:15:
Vandaag weer een chat gedaan, want nog geen tracking nummer.
Hij wordt nu "ingepakt", wat dat ook mag zijn. En gaat dan "ASAP de deur uit", maar of dat vandaag was kon hij niet aangeven.

Ik ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal in mijn nopjes, 10 dagen geleden bij DJI mijn Magic Pro besteld en vanmiddag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swinden
Droneland heeft er ook weer een paar binnen kennelijk. Kreeg vandaag het bevrijdende telefoontje, na bijna 3 maanden mag ik mijn Mavic halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedah
  • Laatst online: 13-03-2017
Bizar dat de Mavic nu wel tekoop is in een MM winkel,
ik heb hem online gekocht met de BTW actie dagen van de MM maar wacht er nog steeds op!
Het schijnt dat ze bij mediamarkt online langer moeten wachten op de Mavic drone dan bij een MM winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
gtrNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:44:
[...]

Vandaag weer een chat gedaan, want nog geen tracking nummer.
Hij wordt nu "ingepakt", wat dat ook mag zijn. En gaat dan "ASAP de deur uit", maar of dat vandaag was kon hij niet aangeven.

Ik ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen. :9
Woah. Shipment confirmation is binnen, ik heb dinsdag m'n Mavic. 10 dagen na bestelling, 6 werkdagen. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
Doedah schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:00:
Bizar dat de Mavic nu wel tekoop is in een MM winkel,
ik heb hem online gekocht met de BTW actie dagen van de MM maar wacht er nog steeds op!
Het schijnt dat ze bij mediamarkt online langer moeten wachten op de Mavic drone dan bij een MM winkel :?
Dat vond ik dus ook, heb daar vorige keer ook voor gebeld. Kreeg te horen dat de webshop los staat van de winkels en ze daar niks in kunnen betekenen.

Hoop dat de webshop ook spoedig gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets van. Terwijl de combo in steeds meer winkels voorradig is werd mijn vermoedelijke leverdatum door CP van 8 maart naar 16 maart verplaatst???? Het is omdat er flink wat ruimte zit tussen 1317 en 1499. Maar ja wat klaag ik, er zijn mensen die al meer dan 3 maanden wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:43:
Ik snap er niets van. Terwijl de combo in steeds meer winkels voorradig is werd mijn vermoedelijke leverdatum door CP van 8 maart naar 16 maart verplaatst???? Het is omdat er flink wat ruimte zit tussen 1317 en 1499. Maar ja wat klaag ik, er zijn mensen die al meer dan 3 maanden wachten...
Dat vermoeden had ik ook een beetje, mede door de steeds vagere antwoorden van chat. Heb er dus maar een voor de volle mep bij een webshop gescoord toen hij vorige week voorbij kwam. Die bij CP laat ik ook nog maar even open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:43:
Bij mij ook 16 maart nu indd. Ga wellicht toch maar eens elders op zoek. Bestelling laat ik nog wel staan voor bekende die er ook een zoeken. Want wacht nu al bijna 3 maanden. Terwijl ik hem besteld had toen er voorraad was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Bij de mediamarkt in Belgie zijn nu ook de BTW dagen. De Mavic is er zelf niet te bestellen maar je kan wel wat accessoires scoren zonder btw.
Of een Phantom of een Inspire :9 ....

[ Voor 16% gewijzigd door tescione op 03-03-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Nou vanmorgen terug gezet naar 16 maart bij CP voor de combo maar zojuist een verzend bevestiging gehad! Morgen bezorgd als het goed is! CP dropshipped gewoon rechtstreeks vanaf ingram micro.

[ Voor 16% gewijzigd door Greetoz op 03-03-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vroeg een swik posts terug of iemand wat van de Amerikaanse leveringen wist, ik heb toen bij de Best Buy een email herinnering achter gelaten en deze kreeg ik donderdag binnen.

De Mavic is inmiddels alweer anderhalve dag gewoon op voorraad in de webshop. Daar komen de leveringen dus ook wel goed op gang zo lijkt het.

Ophalen in een store kan nog niet maar dat komt vast ook snel. Ik heb nog een paar weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
Uit een mailing die ik gister ontvangen heb van DroneKenner:

"Er zijn héél veel Mavics onderweg

DJI heeft beloofd dat de Mavic Pro vanaf eind maart vanuit voorraad leverbaar moet zijn, en om de daad bij het woord te voegen is een zending onderweg naar Ingram Micro die in één klap ruim 50% van hun backorders vervult. Doel is om uiterlijk vanaf april de Mavic uit voorraad te kunnen leveren in Nederland.

Natuurlijk zijn we enigszins sceptisch, dus zien is geloven. Maar het lijkt er nu eindelijk op dat het wachten er bijna op zit. Zodra de zending binnen is laten we het gelijk weten!"

Ben benieuwd of er binnenkort veel uitgeleverd gaat worden, zou toch inmiddels wel zo moeten zijn _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Anton2610 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:45:
Uit een mailing die ik gister ontvangen heb van DroneKenner:

"Er zijn héél veel Mavics onderweg

DJI heeft beloofd dat de Mavic Pro vanaf eind maart vanuit voorraad leverbaar moet zijn, en om de daad bij het woord te voegen is een zending onderweg naar Ingram Micro die in één klap ruim 50% van hun backorders vervult. Doel is om uiterlijk vanaf april de Mavic uit voorraad te kunnen leveren in Nederland.

Natuurlijk zijn we enigszins sceptisch, dus zien is geloven. Maar het lijkt er nu eindelijk op dat het wachten er bijna op zit. Zodra de zending binnen is laten we het gelijk weten!"

Ben benieuwd of er binnenkort veel uitgeleverd gaat worden, zou toch inmiddels wel zo moeten zijn _/-\o_ .
Zo zo maar waar kunnen zijn aangezien CP opeens mijn fly more uitlevert, 2 weken voor de verwachte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nees
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 18:11
CP, computercentrale, EP, Lasystems ontvangen allemaal uit zelfde magazijn. Die hadden er 8. Deze zijn ondertussen weer weg. De vraag is naar wie eerst.
Daarom dat bovenstaande van CP een mail heeft ontvangen. Mag ik je vragen wanneer je besteld had?

De winkel waar ik em besteld heb levert ook vanaf dat magazijn en stond vanmorgen vroeg op voorraad en nu niet meer, dus dat wil niets zeggen, want die onlineshops checken gewoon op magazijn en de status veranderd. Dit geeft geen indicatie dat je er ook één zal ontvangen. 10 bestellingen bij ene, 20 bij een andere... en dan 8 om uit te sturen. Het gaat nog wachten zijn voor vele. net zoals ik :) De datum is nu van 5/3 naar 10/3 verzet.

[ Voor 4% gewijzigd door Nees op 04-03-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nees schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:17:
CP, computercentrale, EP, Lasystems ontvangen allemaal uit zelfde magazijn. Die hadden er 8. Deze zijn ondertussen weer weg. De vraag is naar wie eerst.
Daarom dat bovenstaande van CP een mail heeft ontvangen. Mag ik je vragen wanneer je besteld had?

De winkel waar ik em besteld heb levert ook vanaf dat magazijn en stond vanmorgen vroeg op voorraad en nu niet meer, dus dat wil niets zeggen, want die onlineshops checken gewoon op magazijn en de status veranderd. Dit geeft geen indicatie dat je er ook één zal ontvangen. 10 bestellingen bij ene, 20 bij een andere... en dan 8 om uit te sturen. Het gaat nog wachten zijn voor vele. net zoals ik :) De datum is nu van 5/3 naar 10/3 verzet.
Ik heb 29 dec besteld dus ik hoop dat in binnenkort net als Greetoz bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Hier ook op 16 Maart gezet voor levering bij Centralpoint, ze blijven constant met de datum rommelen.
Ik had mijn bestelling gedaan op 20 December en hoop dat de levering nu toch wel echt gaat plaats vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spherix44
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04-2024
3 Maart besteld bij Cameratools , 4 Maart binnen. TOP !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
De fly more combo bij E-Supply bestelt, staat voor 1499 op de site, maar waren bereid om hier 50 euro korting op te geven. :) Verwachte leverdatum op 8 maart.

[ Voor 11% gewijzigd door Montu op 06-03-2017 14:13 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_A
spherix44 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 07:52:
3 Maart besteld bij Cameratools , 4 Maart binnen. TOP !!!!
bij mij ging het ook al zo snel bij cameratools, echt top! Heb al veel gevlogen afgelopen week met de mavic pro :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
Zojuist mijn Mavic Combo ontvangen van CentralPoint! Nu alles aan de lader en daarna firmwares upgraden..

Succes aan iedereen die nog moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Ep heeft de gewone versie op voorraad.

https://www.ep.nl/products/dji-mavic-pro-grafiet/24623/

edit: alweer uitverkocht

[ Voor 11% gewijzigd door Tweakarim op 07-03-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly more combo is bij veel winkels nu online op voorraad, mediamarkt, kamera expres, foka etc

Nu alleen de mavic los nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
Gaat lekker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:36:
Fly more combo is bij veel winkels nu online op voorraad, mediamarkt, kamera expres, foka etc

Nu alleen de mavic los nog.
Zojuist Mediamarkt gebeld aangezien ik de Combo daar besteld heb tijdens de BTW-dagen. Kreeg te horen dat de voorraad van de combo op -24 stuks stond, en dat de voorraad op de site dus niet zou kloppen.

Iemand die toevallig besteld heeft en een bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Nope, nog niks gehoord hier...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Gaat hard met de verkoop. Mocht iemand nog eentje te koop zien staan hoor ik dat graag :) In dit geval de DJI Mavic Pro - Fly More Combo Set :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07-2022
Centralpoint.nl heeft 33 fly More combo's op vrije voorraad liggen:

https://www.centralpoint....cp-pt-000640-num-6557565/

En ze zijn weg :(

[ Voor 13% gewijzigd door mcmark86 op 08-03-2017 12:32 . Reden: Combo, niet los ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

33 Combo's in voorraad nu bij CP!!! Nu zal de mijne snel opgestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

mcmark86 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:13:
Centralpoint.nl heeft 33 fly More combo's op vrije voorraad liggen:

https://www.centralpoint....cp-pt-000640-num-6557565/
Jaja.
Vanaf 22 maart:
Verwachte voorraad datum:
woensdag 22 maart 2017
Ik kreeg 3 emails van ze.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Levertijd 1 werkdag zeggen ze, vaag

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Ok nu levertijd
Op voorraad (33)
Levertijd:
1 werkdag
Vreemd

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste