Hallo beste Tweakers,
Ik wil mijn eerste computer bouwen, met hulp van jullie en iemand die wat vaker computers in elkaar heeft gezet. De computer die ik ga bouwen moet toekomstgericht zijn. Minimaal 5 jaar mee kunnen, en daarna met wat extra onderdelen nog langer hoop ik. Wat ik voornamelijk zal doen is: Gamen(battlefield 1, counterstrike) en foto's bewerken (photoshop, illustrator, indesign).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en foto's bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond 800, maar max is 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil full hd kunnen gamen. ik denk 16gb ram nodig te hebben, maar zou leuk zijn als ik dit ook in de toekomst kan verhogen. Dus indien mogelijk een moederbord met veel spots voor ram (weet niet of dit bestaat
)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, maar vind het niet erg om een paar tientjes meer te betalen voor een betere merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kijk al een tijdtje op tweakers/forums voor bepaalde onderdelen. Ik vind Glas behuizingen wel heel mooi. ik vind deze wel heel mooi: pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart maar alweer sta ik open voor alternatieven. Verder mag de PC niet te veel herrie maken, beetje geluid is niet erg maar wil geen stofzuiger geluiden horen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een samenstelling. Indien iemand een betere samenstelling heeft lees ik dit graag. Verder hoop ik dat jullie een beetje in jip en janneke taal gaan praten zodat ik het ook begrijp
Ik heb een samenstelling gemaakt, waarbij ik mijn budget overschrijd. Met hulp van jullie verwacht ik binnen budget te blijven.
Ik wil u allen alvast bedanken voor de tijd en aandacht!.
Ik wil mijn eerste computer bouwen, met hulp van jullie en iemand die wat vaker computers in elkaar heeft gezet. De computer die ik ga bouwen moet toekomstgericht zijn. Minimaal 5 jaar mee kunnen, en daarna met wat extra onderdelen nog langer hoop ik. Wat ik voornamelijk zal doen is: Gamen(battlefield 1, counterstrike) en foto's bewerken (photoshop, illustrator, indesign).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en foto's bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond 800, maar max is 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil full hd kunnen gamen. ik denk 16gb ram nodig te hebben, maar zou leuk zijn als ik dit ook in de toekomst kan verhogen. Dus indien mogelijk een moederbord met veel spots voor ram (weet niet of dit bestaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, maar vind het niet erg om een paar tientjes meer te betalen voor een betere merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kijk al een tijdtje op tweakers/forums voor bepaalde onderdelen. Ik vind Glas behuizingen wel heel mooi. ik vind deze wel heel mooi: pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart maar alweer sta ik open voor alternatieven. Verder mag de PC niet te veel herrie maken, beetje geluid is niet erg maar wil geen stofzuiger geluiden horen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een samenstelling. Indien iemand een betere samenstelling heeft lees ik dit graag. Verder hoop ik dat jullie een beetje in jip en janneke taal gaan praten zodat ik het ook begrijp
Ik heb een samenstelling gemaakt, waarbij ik mijn budget overschrijd. Met hulp van jullie verwacht ik binnen budget te blijven.
Ik wil u allen alvast bedanken voor de tijd en aandacht!.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI Z270 Tomahawk | € 152,80 | € 152,80 |
| 1 | Powercolor Radeon RX 480 8GB Red Devil | € 271,- | € 271,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood | € 84,11 | € 84,11 |
| 1 | Scythe Mugen 5 | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 873,76 | |
[ Voor 50% gewijzigd door Seytan1905 op 20-01-2017 09:32 ]