Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:25
Hallo :)

Om maar eerst duidelijk te beginnen wat mijn idee is om te maken. Samen met een vriend kwamen we op het idee om van 2 oude speakers 2 moderne Bluetooth-speakers te maken met een accu/batterij om hem overal mee te nemen. we hebben 2 Onkyo D-N7BX speakers gekocht voor weinig en met amper ervaring maar met veel enthousiasme willen we hier iets mee maken. Overigens is ons budget 40 euro per persoon. Alleen door de vele leuke tutorials op Youtube weet ik echt niet meer waar ik moet kijken en ik weet dat ik hier altijd hulp kan vragen ;)

Onderdelen waar we op uit zijn gekomen:Hoe ik denk dat het in elkaar moet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HL5AQ2rpsI808QBHm6Aeu7Wi/medium.png

Mijn vraag uiteindelijk: Wat doe ik verkeerd, mis ik iets, denk ik te makkelijk of te moeilijk?
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-05 01:15
Ik mis iets denk ik maar waarom een usb naar 3,5mm bluetooth receiver? Kan toch nergens usb in?

Lijkt me handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:25
BSOD baby schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:40:
Ik mis iets denk ik maar waarom een usb naar 3,5mm bluetooth receiver? Kan toch nergens usb in?

Lijkt me handiger
Het is Bluetooth met een 3.5mm uitgang hé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 07:45
Er is zelfs een speciaal topic voor Kist- en kratradio's! Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 20]. Overigens staat in je voorstel een hele leuke, compleet ongeschikte versterker. Zoals je kan lezen in de beschrijving van je product:
'Frequency tuning range:
22hz -210 hz(This frequency range is no vocals)'
Dit is dus, zoals de naam ook suggereert, een versterker bedoelt voor subwoofers. Tevens is de powersupply van het bordje 9-15V AC, je batterijen geven gelijkstroom. Dat gaat dus sowieso niets worden. Ook heeft je bluetooth ontvanger stroom nodig. Dit is waar de andere reactie op doelde. Je hebt nu een leuke USB ontvanger uitgekozen die zijn stroom krijgt via een USB-poort. Je zou je batterijen kunnen gaan solderen aan een USB kabel (en dan de stroom verlagen, 9V is waarschijnlijk een vlugge dood voor je ontvanger) en hem daarmee aansluiten, maar dat is waarschijnlijk niet je plan.
Ik kan je sterk aanraden om even de eerste post van Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 20] te lezen, daar staat veel informatie over de verschillende opties en de daarbij horende voor- en nadelen. Veel succes met je build!