Ook mijn XPS 13 (9360) is binnengekomen. Heb de aanbieding van halverwege december genomen, dus:
- i7-8550U
- 16GB RAM
- 512 GB SSD
- Full HD
- Fingerprint
De SSD die erin zit is dezelfde als @
KSG aangeeft, een PM981 NVMe Samsung. Ben erg onder de indruk van het apparaat, het kleine formaat is fantastisch. De vingerprintscanner werkt eigenlijk net zo makkelijk en soepel als ik inmiddels gewend ben van telefoons.
Er is bij mij één duidelijke afwijking in de bouwkwaliteit aanwezig waar ik wel graag jullie mening over wil hebben. De 'binnenrand' van het scherm lijkt aan de linkerzijde te diep naar binnen gedrukt te zijn. Je kunt duidelijk zien dat die dieper ligt dan aan de rechterzijde. Als gevolg daarvan (waarschijnlijk), zit er ongeveer in het midden van het scherm een bultje in de plastic rand. Deze valt visueel eigenlijk bijna niet op (afhankelijk van de kijkhoek en lichtval), maar is heel erg goed voelbaar als je er met je vinger overheen veegt.
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie denken wat het beste is om te doen?
- Ik heb absoluut geen zin om 'm terug te moeten laten sturen naar China en te wachten op een nieuwe, alleen om dit randje.
- Of is dit iets wat ook zou vallen onder het Premium Support, waardoor ze dit thuis kunnen komen vervangen?
- En moet ik dan niet bang zijn dat daarbij meer schade ontstaat dan het oplost? Ondanks dat het niet hoort bij zo'n dure laptop, is het namelijk wel een probleem dat je waarschijnlijk na een tijdje toch niet meer gaat opvallen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Tralapo op 30-12-2017 17:18
]