Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe PC om AAA games op te kunnen spelen zoals Fallout (modded) of Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo ongeveer 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Cryorig H7 waarvan ik denk dat het voldoende zou moeten zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een beetje een lijstje samengesteld waarvan dat ik denk dat ik het nodig heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot dusver heb ik altijd MSI gehad, dus ik weet eigenlijk niet beter. Sta uiteraard open voor suggesties. Zolang kwaliteit maar voorop staat!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het begon met de wens om te overklokken en ook om SSDs in mijn systeem te hebben. Vooral de 960 EVO lijkt me super om te hebben. Het zou ook fijn als de PC niet als een opstijgend vliegtuig klinkt.
Ga je overklokken?
Ik wilde in de eerste instantie op mijn systeem overklokken, maar kwam erachter dat dat niet mogelijk is door mijn moederbord. Namelijk een i7 3770k op een Asus P8H77-V LE
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen of een hele nieuwe build uberhaupt wel nodig is voor mijn wensen, of dat ik bepaalde dingen van mijn oude PC kan blijven gebruiken en geld kan besparen.
Mijn setup nu:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe PC om AAA games op te kunnen spelen zoals Fallout (modded) of Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo ongeveer 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Cryorig H7 waarvan ik denk dat het voldoende zou moeten zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een beetje een lijstje samengesteld waarvan dat ik denk dat ik het nodig heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 366,50 | € 366,50 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M7 | € 189,- | € 189,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING 8G | € 679,- | € 679,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 87,66 | € 87,66 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4C3200C16 | € 146,25 | € 146,25 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 550 G2 | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Samsung 850 Pro 512GB | € 240,90 | € 240,90 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 131,17 | € 131,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.050,99 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot dusver heb ik altijd MSI gehad, dus ik weet eigenlijk niet beter. Sta uiteraard open voor suggesties. Zolang kwaliteit maar voorop staat!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het begon met de wens om te overklokken en ook om SSDs in mijn systeem te hebben. Vooral de 960 EVO lijkt me super om te hebben. Het zou ook fijn als de PC niet als een opstijgend vliegtuig klinkt.
Ga je overklokken?
Ik wilde in de eerste instantie op mijn systeem overklokken, maar kwam erachter dat dat niet mogelijk is door mijn moederbord. Namelijk een i7 3770k op een Asus P8H77-V LE
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen of een hele nieuwe build uberhaupt wel nodig is voor mijn wensen, of dat ik bepaalde dingen van mijn oude PC kan blijven gebruiken en geld kan besparen.
Mijn setup nu:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8H77-V LE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 478,95 | € 478,95 |
| 1 | Cryorig H7 | € 45,99 | € 45,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,94 | |