Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appendto
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik ben al een tijdje bezig in Blender. Schitterend programma met heel veel mogelijkheden. Recentelijk ben ik wat complexere(vind ik zelf :+) modellen gaan maken. Hieronder is er een van. Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie er van vinden.

Even nog wat uitleg:
Het model wil ik gaan gebruiken in een game die ik nog aan het uitwerken ben. Het is een redelijk low poly model. Je zal vast zien dat bij de buigingen de overgangen te zien zijn. Echter de camera zal nooit zo dichtbij komen. De view wordt ongeveer net als bij Wasteland 2.

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/q720hyi01/bus.png

[ Voor 33% gewijzigd door appendto op 16-01-2017 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:31

g0tanks

Moderator CSA
Zie ook: \[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44

Het eerste wat me opvalt is de plaatsing van de drie middelste ramen aan de zijkant. Om de een of andere reden komt de lege ruimte links en rechts er van heel onnatuurlijk over.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appendto
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-07-2022
g0tanks schreef op maandag 16 januari 2017 @ 01:57:
Zie ook: \[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44

Het eerste wat me opvalt is de plaatsing van de drie middelste ramen aan de zijkant. Om de een of andere reden komt de lege ruimte links en rechts er van heel onnatuurlijk over.
Die topic heb ik over het hoofd gezien.

Je hebt een punt inderdaad. Ik zal eens kijken hoe het eruit ziet als ik er ramen in zet. Thanks.