Toon posts:

Geen beeld na zelfbouw

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
mijn vorige post was ineens na 2minuten gesloten dus denk dat het in de verkeerde categorie geplaatst is oid?

Net mijn processor, mobo en geheugen vervangen. Echter heb ik geen beeld. Iemand die me wellicht kan helpen?

I5 7500
Gigabyte GA-B150-HD3P
ram: KINGSTON HYPERX FURY 8 GB DIMM DDR4-2133

Mn oude SSD zit er in waar windows 10 op staat. Heb de licentie op mn account gezet dus zou na het inloggen geen problemen moeten hebben.

Pc start gewoon op alle fans draaien.
echter geen beeld, niet via mn video kaart en niet via mn onboard videokaart

bvd

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Algemene Zaken

Voor de non-tech onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
Die stond behoorlijk fout ja ;). Hier trouwens ook. Schopje naar VB, want je vraag heeft niets met aankoopadvies te maken. Tevens de topictitel inhoudelijk gemaakt, want die was wel heel random.
echter geen beeld, niet via mn video kaart
Euh, welke dan? Als je hulpt wilt, zul je zo uitgebreid mogelijk moeten zijn. Alle onderdelen, alle stappen die je hebt genomen om zelf je probleem op te lossen.

[ Voor 27% gewijzigd door br00ky op 15-01-2017 15:57 ]

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Je hebt een 7e generatie Kaby Lake processor met een moederbord chipset die dat alleen ondersteunt als je je BIOS een update geeft:

http://www.gigabyte.com/p...t-page.aspx?pid=5590#bios

http://www.gigabyte.com/s...pport-popup.aspx?pid=5590

F22 zou goed moeten zijn. Je moet dus een Skylake CPU gebruiken om je BIOS te updaten. Heb je die nog liggen?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een GTX 760 van MSI.

Wat heb ik zelf gedaan. tja zo veel verstand heb ik er niet van dus heb gecheckt of alle kabels goed zitten en naar mijn idee zitten die allemaal goed, verschillende connectors geprobeerd van mijn videokaart en onboard, dvi, hdmi en vga. allen geven geen beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Mick1990 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:02:
Je hebt een 7e generatie Kaby Lake processor met een moederbord chipset die dat alleen ondersteunt als je je BIOS een update geeft:

http://www.gigabyte.com/p...t-page.aspx?pid=5590#bios

http://www.gigabyte.com/s...pport-popup.aspx?pid=5590

F22 zou goed moeten zijn. Je moet dus een Skylake CPU gebruiken om je BIOS te updaten. Heb je die nog liggen?
Nee die heb ik helaas niet, kan dat op een andere manier?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Nee de bios kun je niet updaten zonder een geschikte CPU te gebruiken. Je kunt de winkel waar je het vandaan hebt vragen of zij het voor je kunnen doen.

Verwijderd

Topicstarter
ongelofelijk, aan de telefoon gehangen met de klantenservice op hun advies deze set gekocht. lekker dan.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-01 21:21
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:05:
[...]

Nee die heb ik helaas niet, kan dat op een andere manier?
Nee helaas niet, enige manier is om er een "oudere" CPU op te gooien. Misschien kun je naar een lokale computer winkel om te vragen of ze de update voor je kunnen doen. Zullen wel niet heel veel geld vragen ervoor (als ze eerlijk zijn). Anders misschien wat Tweakers in de buurt vragen / vrienden of ze nog een CPU hebben liggen die erop past.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ongelofelijk zeg. Nou mocht je dit lezen en in groningen wonen!? ik ben thuis vandaag haha

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Of je zou kunnen vragen of de winkel het moederbord uit coulance wilt omruilen voor een met een B250 of H270 chipset, die ondersteunen Kaby Lake out of the box. Het is immers de fout van de winkel geweest, maar dat is wel lastig te bewijzen.

Bijvoorbeeld: pricewatch: Gigabyte GA-H270-HD3

Als de winkel niet mee wilt werken dan zou je de goedkoopste Skylake kunnen kopen om te updaten en daarna weer verkopen: pricewatch: Intel Celeron G3900 Boxed. Er staat er nu ook een in Vraag & Aanbod, om precies dezelfde reden.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mick,

hang nu aan de lijn met de klantenservice (coolblue) ga eens kijken wat ze voor me kunnen doen!

Verwijderd

Misschien kun je dit topic vermelden, net als deze:
Nieuwe pc build ( met kaby lake) werkt niet

Waar ze dezelfde fout hebben gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Yes, Coolblue kon helaas niet zo veel voor me betekenen dus ze krijgen alles terug! opzoek naar een setje wat wel werkt! bedankt voor de hulp! mag een slotje op
Pagina: 1