Toon posts:

Bloomon referral- & kortingscodetopic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.675 views

• Torrentus
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:49

Bloomon referral- & kortingscodetopic

Bloomon is een abonnement op bloemen; een abonnementsdienst waarbij je elke week, om de week of elke maand een mooie bos bloemen krijgt. Je kunt je abonnement ook al na één bos pauzeren of beëindigen, gemakkelijk vanuit je online account.

Met de referralcodes van Bloomon krijgt de ontvanger een gratis vaas bij zijn eerste bestelling.
Daarnaast ontvangt de persoon van wie de code afkomstig is zijn volgende boeket gratis.

Laten we als tweakers elkaar helpen aan een gratis vaas of bloemen; de 'gratis-vaas' codes zijn ook veel op internet te vinden, maar op deze manier doe je er daarnaast ook nog eens een ander een plezier mee :D

Als aftrap, mijn referrallink hieronder, wie volgt?
www.bloomon.nl/rzpcpe

[Voor 61% gewijzigd door Torrentus op 16-01-2017 14:56]

• angelietje
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10-02-2021
Wat een toptopic!

Via https://www.bloomon.nl/reyvzg kan je ook zo'n mooie vaas gratis krijgen :).

• BobB
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:11
Op deze manier hebben referals inderdaad wel zin. Ik heb er ook eentje als reflink :) Ik heb nu twee maanden om de twee weken 'n boeket en het valt niet tegen. Het is niet héél goedkoop, maar wel echt een ander boeket dan bij een willekeurige bloemist:

https://www.bloomon.nl/rhxrrf

• Kathleen1000
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15-04-2017
Code voor gratis vaas in België:

https://www.bloomon.be/rz7hhh-cadeau-van-kathleen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Onshummeltje
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 01-05-2017
Ik ben inmiddels fan geworden van de prachtive bloemem.
Gebruik deze link bij je eerste bestelling en je krijgt een gratis vaas:
www.bloomon.nl/rd7gnj

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mireya75
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 26-10-2021

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-11-2021
Hierbij ook mijn linkje, leuk initiatief :)

https://www.bloomon.nl/rrh8j5

Overigens was ik helemaal niet van plan om lid te blijven in eerste instantie maar het zijn echt mooie bossen _/-\o_ die lang blijven staan dus laat nu toch zo nu en dan een bos bezorgen O+

• mennevalk
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08-01 15:36
Hierbij mijn linkje voor een gratis vaas bij je bos bloemen:

https://www.bloomon.nl/r33gg8-cadeau-van-hendrikus

• aheinen
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2021
Bloomon.nl

Bloomon is een abonnement op bloemen; een abonnementsdienst waarbij je elke week, om de week of elke maand een mooie bos bloemen krijgt. Je kunt je abonnement ook al na één bos pauzeren of beëindigen,
gemakkelijk vanuit je online account.

Giftcode : HAPPYELS1

ga naar www.bloomon.nl vul de code in tijdens de laatste stap van het
bestelproces en ontvang een vaas en Meraki zee t.w.v. € 25,95 cadeau

www.bloomon.nl

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 12:05
30% korting bij Bloomon via PayPal: PAYPAL30

Geldig t/m 30 september

• volgensbartjes.
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-04-2021
Normaal moet je bij bloomon flink betalen voor de vaas die bij jouw bos past, maar als je via https://www.bloomon.nl/rzapfd-cadeau-van-bart bestelt krijg je bij je eerste bos een gratis bijpassende vaas cadeau :D (dus als je een s-bos bestelt krijg je een s vaas cadeau, bij een L-bos krijg je een L vaas cadeau)
Hier mijn bos van vandaag die ik op kantoor heb neergezet :D

[Voor 27% gewijzigd door Yorinn op 25-08-2017 13:08]

• Dreamer
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13-01 14:06

Dreamer

Foutje

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Gershwin25
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:13
Ontvang een vaas en Meraki zeep twv EUR 25,95 cadeau met promotiecode HAPPYOUDER

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Met ingang van 31 maart hebben wij een vernieuwd Referral-beleid. Hierin staat onder andere dat per vandaag geen referrals meer geplaatst mogen worden en dat oude referral-topics worden gesloten. Ook dit topic is daar geen uitzondering op en zal daarom een slotje krijgen.

Meer informatie over het vernieuwde beleid is te vinden vinden via Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid en Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je mag 1x een code posten, en die niet vaker posten.

Let op: dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van die code.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee