Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor games en voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Tussen de 500 en 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Windows en Office 2016
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Intel Core i3 6100 een Videokaart, 8Gb RAM, een Ssd van 120/240 Gb, een case, een moederbord en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil geen gebruik maken van AMD, alleen Intel/Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een case die er mooi uitziet van rond de 45 euro
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc die ook de games in de toekomst nog in goede settings draait
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor games en voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Tussen de 500 en 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Windows en Office 2016
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Intel Core i3 6100 een Videokaart, 8Gb RAM, een Ssd van 120/240 Gb, een case, een moederbord en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil geen gebruik maken van AMD, alleen Intel/Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een case die er mooi uitziet van rond de 45 euro
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc die ook de games in de toekomst nog in goede settings draait