Game PC Intel 500-550 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Legend_27
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-01 14:22
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor games en voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Tussen de 500 en 550 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Windows en Office 2016

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Intel Core i3 6100 een Videokaart, 8Gb RAM, een Ssd van 120/240 Gb, een case, een moederbord en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil geen gebruik maken van AMD, alleen Intel/Nvidia

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een case die er mooi uitziet van rond de 45 euro

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc die ook de games in de toekomst nog in goede settings draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Jouw budget & eisenpakket beperkt je tot een 1050ti en een 1060 is gewoon te duur om binnen budget te blijven. Met de goedkoopste onderdelen uit de pricewatch (behalve de case en de voeding, voor beide 15 euro meer voor uitgetrokken, de voeding kan eventueel kleiner als je wilt), kwam ik tot de onderstaande indicatie.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 121,55€ 121,55
1MSI H110M ECO€ 52,95€ 52,95
1MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC€ 165,95€ 165,95
1Cooler Master Silencio 352€ 56,60€ 56,60
1Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15€ 49,95€ 49,95
1Corsair CX450M€ 55,95€ 55,95
1Sandisk SSD Plus 240GB€ 67,11€ 67,11
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 570,06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
The_Legend_27 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:41:

Ik denk dat het verstandig is om je eerst in te lezen met zo'n opmerking of heb je een goede reden? Die noem je namelijk niet je noemt namelijk niet eens wat je er allemaal mee gaat doen en wat van randapparatuur je hebt. Zonder dat te noemen krijg je alleen maar slecht advies.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Maak zelf eens een lijstje en check enkele gelijkaardige topics... in het beleid staat ook dat je zelf wat moeite moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

The_Legend_27 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:41:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken voor games en voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Tussen de 500 en 550 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al Windows en Office 2016

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Intel Core i3 6100 een Videokaart, 8Gb RAM, een Ssd van 120/240 Gb, een case, een moederbord en voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een case die er mooi uitziet van rond de 45 euro

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goede pc die ook de games in de toekomst nog in goede settings draait
IVM TS's beperkte budget zou het dan niet beter zijn om alles nieuw te kopen maar te gaan voor een 2e hands videokaart?
Ik weet dat hij geen AMD wil ,maar dit is een veel betrere optie. V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
Stukje sterker. Is ook nog eens aftermarket koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van mei, juli, september en november.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.