Oorschuimpjes, waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varkeraarden
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-07-2024
Hi,

Kort vraagje, waar kan ik dit soort foam spul voor mn oordopjes kopen (vooral die rechter)? Bouwmarkt? Heb echt geen idee! 8)7
(en dit topic gaf hier helaas geen antwoord op)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4xEMvJQ.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Varkeraarden op 13-01-2017 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:34

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Comply Foam Tips - ik heb ze bij audique gekocht, kun je meteen checken welke je nodig hebt.

http://www.audique.nl/webshop/category/5/Comply-Foamtips

No news is bad news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:04
Sony hybride tips op Ebay gebruik ik isoleren zeer goed en zitten lekkerder. Ik weet niet op welke oordopjes je ze gaat gebruiken want Shure heeft andere maat nodig dan Sony/Audio technica etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varkeraarden
@elsegre Ik zie veel verschillende soorten, maar degene die ik zoek staaaaaat...niet op de kaart.
@Amdwarrior Deze Sony hybride is het ook niet, maar lijkt er wel het meeste op. Laten we die maar eens proberen dan. Bedankt voor de tip! (literally! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:00
Varkeraarden schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:21:
@elsegre Ik zie veel verschillende soorten, maar degene die ik zoek staaaaaat...niet op de kaart.
@Amdwarrior Deze Sony hybride is het ook niet, maar lijkt er wel het meeste op. Laten we die maar eens proberen dan. Bedankt voor de tip! (literally! :P)
Wat zoek je dan precies?
Die rechter op de foto zien er in mijn ogen gewoon uit als comply foam tips, maar dan een kleine maat.
Ik heb ze volgens mij bij Amazon.de besteld, waren ze iets goedkoper dan bij Nederlandse (web)shops.

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 13-01-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varkeraarden
@Tankiej Ik zoek een exacte kopie van die rechter tips op de foto, zoals ik dat ook al schrijf. Ik heb nu een 95% kopie gevonden (dankzij Amdwarrior, thanks!), dus daar doe ik het wel voor
Pagina: 1