Toon posts:

sims 4 game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers

ik moet voor mijn vrouw een nieuwe sims 4 game pc maken
maar aangezien ik nooi meer game heb ik even geen flauw idee wat ik moet aanschaffen

Ik zoek een?
ik zoek een sims 4 game pc die ook super snel is met online games als FOE en Elvenar.
een itx systeem zou daar mooi bij zijn.
in geval van matx ga is voor een am3+ AMD Black Edition - AMD FX 8350 4 GHz - 8-kern - 8 draden

budget moet redelijk zijn
600 max

ik heb geen voor keur voor merk

Matx systeem
Beeld en geluid: aanwezig, 4k niet gewenst
Behuizing: Bitfenix Prodigy of matx behuizing aanwezig / of beter?
voeding: recom pe 550 watt pluss aanwaezig / of beter ?
Mobo: ???
Proc: AMD Black Edition - AMD FX 8350 4 GHz - 8-kern - 8 draden
cooler: ???
Hdd: ???
Video: ??? 4 gyg of meer
Mem: ??? minstens 8gyg

Itx of mitx systeem
Beeld en geluid: aanwezig, 4k niet gewenst
Behuizing: Bitfenix Prodigy / of beter?
voeding: recom pe 550 watt pluss aanwaezig / of beter ?
Mobo: ???
Proc: ???
cooler: ???
Hdd: ???
Mem: ??? minstens 8 gyg
Video: ??? 4 gyg of meer

mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het wel en alvast bedankt voor alle reakties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:23:
mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het wel en alvast bedankt voor alle reakties
Jazeker. Wat dat precies is, lees je in Desktop Aankoopadvies. Er ontbreekt nog heel veel. Aangezien er meer eigen inzet wordt verwacht gaat dit topic op slot.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van mei, juli, september en november.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Dit topic is gesloten.