Geschikte PC voor World of Warcraft: Legion?

Pagina: 1
Acties:
  • 699 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arie13
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-06-2024
Mijn vraag

Is deze PC geschikt om World of Warcraft: Legion mee te spelen?

Specificaties:

Intel Core i5 7400 3.0GHz / max. 3.5GHz (Kaby Lake) Quad Core Processor
MSI H110M Pro-D Moederbord
8GB DDR4 2133MHz Geheugen
1000GB S-ATAIII 7200rpm Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Gigabit Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB Videokaart
1x DisplayPort, 1x HDMI, 1x DVI
2x USB2.0 + 1x USB3.0 boven, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
M-ATX Minitower Behuizing (Zwart, met blauwe LED fan)
420watt ATX Voeding
compleet met Windows 10 Pro geinstalleerd (+ licentie)
2 jaar Carry-in Hardware Garantie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 12:59
google Can you run it en gooi je systeem daar in laat het checken dan heb je je antwoord maar ik kan je nu wel zeggen dat het wel goed genoeg zou moeten zijn..

Alleen weet ik niet of de MSI H110M Kaby lake ondersteuned maar dat moet je ook even bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Ziet er uit als een kant en klare computer. Vergeet niet dat je dan waarschijnlijk niet de beste voeding en hardeschijf krijgt. De zwakke punten van deze computer zijn denk ik daar in te vinden (samen met het goedkope moederbord).

Zeker als je de Marktplaats advertentie bekijkt kan je wel raden dat het om een C merk voeding gaat.

Verder is de computer goed genoeg.

[ Voor 31% gewijzigd door Red-Front op 12-01-2017 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 13:18
Beste,

In september een nieuwe pc aangeschaft met I5 6400 en MSI RX 480GB 8 GB, 16GB 2133mhz ram op een m150 Gaming Motherboard van MSI. Met 550 wat voeding.
500GB SSD en 1TB HDD.

Ik speel voornamelijk BF1 op ultra 60FPS. (DX11).
Het was eigenlijk een systeem voor Legion... Als ik iets zou aanpassen zou dat mijn CPU zijn. Ik heb er totaal geen last van op Legion. Elke raid verloopt soepel, geen frame drops alles op ze hoogst en minstens 60FPS. Toch vaak meldingen met Twitch dat het CPU gebruik dan intensief wordt.

Jouw setup is prima, alleen wat hierboven staat zal ik voor een betere voeding en moederbord gaan. Persoonlijk zou ik de CD/DVD writer er niet in doen en een SSD in het systeem plaatsen. Dit omdat ik wel veel verschil merk met wachttijden vergelijken met mijn SSD/HDD in Legion.

Dit is mijn ervaring met Legion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor goed advies adviseer ik je onderstaande vragenlijst zo uitgebreid mogelijk in te vullen.

Er is een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:25:
Voor goed advies adviseer ik je onderstaande vragenlijst zo uitgebreid mogelijk in te vullen.

Er is een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

[...]
En maak ook even een lijstje via DAA beleid En ik kan al een tip geven. Je kan beter een pc zelf bouwen (of in ieder geval de onderdelen zelf uitzoeken en laten bouwen door een systeembouwer) dan een prebuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
Neem hier is een kijkje: http://www.logicalincrements.com/

Ik zou voor de tweede kolom gaan in de meest lichtgroene sectie. Kan je weer een paar jaartjes vooruit.
Ik heb ongeveer dezelfde build als in jouw eerste post, alleen dan wat oudere componenten maar wel ongeveer dezelfde performance met een I5-3570 en een R9 270.

Met WOW drainor had ik tijdens raiden 10 man op medium/high constant 60FPS. Ik merkte wel bij de eindboss als er er veel special effect kwamen in een grote ruimte dat me FPS wel is dropte naar 30.

25 man raiden deed ik op 40 FPS met special effect uit ect. Ik heb het toen bekeken bij MSI afterburner waar het aan moest liggen en mijn grafische kaart sprong regelmatig naar 99-100%. Processor gebruik was stabiel op 50-70%. Bij legion zou ik eht echt niet weten maar volgens mij is het grafischer net allemaal wat beter geregeld, maar speel het spel niet meer dus zou het echt niet weten. Ik zou je grafische kaart veranderen naar een GTX 1060 6GB en een SSD kan ook geen kwaad, dan laad je toch net alle bestanden sneller en dan zijn er nog al wat bij het spel WOW ;-) (Houd rekening dat je 100GB vrije ruimte nodig hebt met alle toekomstige uitbreidingspaketten_

Als je budget het toelaat zou ik gelijk de SSD van 3200MB leessnelheid pakken, nu je daar toch de juiste generatie voor heb, Heb je alleen een ander moederbord nodig

PS twitch is het opnemen van game play toch? Dan is het het beste om een Core I7 te gebruiken

[ Voor 12% gewijzigd door Glamourt op 12-01-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 13:18
Glamourt schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:00:
Neem hier is een kijkje: http://www.logicalincrements.com/

Ik zou voor de tweede kolom gaan in de meest lichtgroene sectie. Kan je weer een paar jaartjes vooruit.
Ik heb ongeveer dezelfde build als in jouw eerste post, alleen dan wat oudere componenten maar wel ongeveer dezelfde performance met een I5-3570 en een R9 270.

Met WOW drainor had ik tijdens raiden 10 man op medium/high constant 60FPS. Ik merkte wel bij de eindboss als er er veel special effect kwamen in een grote ruimte dat me FPS wel is dropte naar 30.

25 man raiden deed ik op 40 FPS met special effect uit ect. Ik heb het toen bekeken bij MSI afterburner waar het aan moest liggen en mijn grafische kaart sprong regelmatig naar 99-100%. Processor gebruik was stabiel op 50-70%. Bij legion zou ik eht echt niet weten maar volgens mij is het grafischer net allemaal wat beter geregeld, maar speel het spel niet meer dus zou het echt niet weten. Ik zou je grafische kaart veranderen naar een GTX 1060 6GB en een SSD kan ook geen kwaad, dan laad je toch net alle bestanden sneller en dan zijn er nog al wat bij het spel WOW ;-) (Houd rekening dat je 100GB vrije ruimte nodig hebt met alle toekomstige uitbreidingspaketten_

Als je budget het toelaat zou ik gelijk de SSD van 3200MB leessnelheid pakken, nu je daar toch de juiste generatie voor heb, Heb je alleen een ander moederbord nodig

PS twitch is het opnemen van game play toch? Dan is het het beste om een Core I7 te gebruiken
Legion is veel meer CPU afhankelijk en daardoor is het verstandig om voor een I5 te gaan en als het zo toelaat een I7. Het streamen was meer mijn persoonlijke ervaring. SSD is uiteraard een must. Ik heb Arie een lijstje gestuurd met een suggestie voor een build. GTX1060 6GB is uiteraard super als het budget het toelaat. Zoals al vermeld heb ik met mijn RX480 8GB en I5 6400 geen enkel probleem op het hoogst. 8GB is een beetje overkill maar met BF1 is het wel erg lekker. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic van 1 regel is geen topic. Lees nog eens aandachtig DAA beleid om erachter te komen wat we precies van je vragen. Je vraag zomaar dumpen op het forum is dat in ieder geval niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.