Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een systeem om mijn huidige gaming laptop te vervangen. De videokaart is soort van stuk en mijn huidige koelsysteem is een icepack onder mijn laptop
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn systeem wil ik voornamelijk gamen. Mijn huidige laptop kan het meeste nog wel aan behalve je raad het al gamen
De spellen die ik voornamelijk ga doen zijn:
-ARMA 3 APEX met mods
-Shadow of Mordor
-Kerbal Space Program
-Cities Skylines
Maar ook:
-Editing
-Streaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
-+ 1100 euro excl. beeldscherm (Ik heb wat ruimte gehouden voor ideeën)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 lage resolutie scherm als 2de scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan heb ik een lijst met de onderdelen die ik tot nu toe heb uitgekozen (Ik zal de componenten lijst blijven updaten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur. Wat het besten (samen) werkt is het voornaamste
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De dingen die ik wens zijn:
-Stilte
-De mogelijkheid om later te upgraden
-Hoge fps op high settings
-Minimaal 2 schermen mogelijk 3 (1 gameplay scherm 1-2 support schermen)
Ga je overklokken?
Keet ik nog niet. Ik heb gelezen dat de fps boost minimaal is maar de levensduur flink vermindert
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen zijn dus:
-Heb ik een goed systeem uitgezocht voor mijn wensen? Zo niet wat kan ik aanpassen
-Ik ben bang dat mijn GPU in deze build underpowerd is klopt dit of is dit een goede GPU
-Ik ben nog op zoek naar een beeldscherm wat raden jullie aan voor bij deze build (+-300)
-Ik wil zo lang mogelijk met dit systeem doen maar ik vind het niet erg om over een paar jaar en onderdeel te upgraden
Alvast bedankt voor jullie hulp
Onderdelen (11-1-17)
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een systeem om mijn huidige gaming laptop te vervangen. De videokaart is soort van stuk en mijn huidige koelsysteem is een icepack onder mijn laptop
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn systeem wil ik voornamelijk gamen. Mijn huidige laptop kan het meeste nog wel aan behalve je raad het al gamen
De spellen die ik voornamelijk ga doen zijn:
-ARMA 3 APEX met mods
-Shadow of Mordor
-Kerbal Space Program
-Cities Skylines
Maar ook:
-Editing
-Streaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
-+ 1100 euro excl. beeldscherm (Ik heb wat ruimte gehouden voor ideeën)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 lage resolutie scherm als 2de scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan heb ik een lijst met de onderdelen die ik tot nu toe heb uitgekozen (Ik zal de componenten lijst blijven updaten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur. Wat het besten (samen) werkt is het voornaamste
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De dingen die ik wens zijn:
-Stilte
-De mogelijkheid om later te upgraden
-Hoge fps op high settings
-Minimaal 2 schermen mogelijk 3 (1 gameplay scherm 1-2 support schermen)
Ga je overklokken?
Keet ik nog niet. Ik heb gelezen dat de fps boost minimaal is maar de levensduur flink vermindert
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen zijn dus:
-Heb ik een goed systeem uitgezocht voor mijn wensen? Zo niet wat kan ik aanpassen
-Ik ben bang dat mijn GPU in deze build underpowerd is klopt dit of is dit een goede GPU
-Ik ben nog op zoek naar een beeldscherm wat raden jullie aan voor bij deze build (+-300)
-Ik wil zo lang mogelijk met dit systeem doen maar ik vind het niet erg om over een paar jaar en onderdeel te upgraden
Alvast bedankt voor jullie hulp
Onderdelen (11-1-17)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 256,40 | € 256,40 |
| 1 | ASRock Z170 Pro4 | € 118,90 | € 118,90 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 290,- | € 290,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,89 | € 18,89 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair CX430M | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 90,12 | € 90,12 |