Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en voor thuisgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs van € 650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 250GB SSD en een 1TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een Core i5 cpu. De case hoeft niet per se prachtig uit te zien. Zonder een OS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De GPU mag Nvidia of AMD zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verwacht een normaal geluidsniveau. Ik maak nu gebruik van een laptop die vrij hard gaat blazen tijdens het gamen. Een computer dat in dat geluidsniveau in de buurt komt.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben een student met een kleine beurs die tijdens vakanties af en toe een game speelt. Denk aan games als Dishonored, CSGO, Minecraft en dergelijke. De prijs mag tot € 650 zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en voor thuisgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs van € 650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 250GB SSD en een 1TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een Core i5 cpu. De case hoeft niet per se prachtig uit te zien. Zonder een OS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De GPU mag Nvidia of AMD zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verwacht een normaal geluidsniveau. Ik maak nu gebruik van een laptop die vrij hard gaat blazen tijdens het gamen. Een computer dat in dat geluidsniveau in de buurt komt.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet van toepassing.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben een student met een kleine beurs die tijdens vakanties af en toe een game speelt. Denk aan games als Dishonored, CSGO, Minecraft en dergelijke. De prijs mag tot € 650 zijn.