Wijziging User Review - mrfu Tsjade

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Helaas een wraak review ontvangen: https://tweakers.net/aanbod/rating/401865/

Zijn eerste feedback is zijn recht, dus die gewoon laten staan, aub.
Ook slechte reclame is reclame, zegt men }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 20:28
Het wordt ondertussen wel een beetje een patroon he? Iemand plaatst een negatieve review bij jou en vervolgens doe jij hetzelfde bij de persoon die dit doet.
Daarna ga je hier lopen miepen en straks ga je weer proberen om in "samenspraak" beide beoordelingen verwijderd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Topicstarter
Ik ga even geen namen noemen, maar persoon A viel mij lastig: inmiddels geblokkeerd op Tweakers.
Persoon B viel mij lastig met onnodige feedback: inmiddels geblokkeerd.
Vooroordelen hebben we hier helaas niks aan.

Maar fijn dat we het hier waarderen dat er WEL iemand tussen zit die netjes spullen levert als er betaald wordt, dit forum staat helemaal vol met "betaald maar niks ontvangen", dus ga vooral bashen op de eerlijke tweakers hier :w

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.
8)

[ Voor 32% gewijzigd door mrfu op 12-01-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
Ik loop niet te bashen, ik constateer een patroon.

Als iemand niet tevreden is over hoe de zaken met jou verlopen en dit in een review plaatst dan plaats jij standaard een zo negatief mogelijke review terug in de hoop dat beide reviews uiteindelijk of verwijderd of heel positief worden.

Helaas voor jou hapt er deze keer iemand niet en plaatst deze nogmaals een negatieve review.

Dit is volgens de regels niet toegestaan maar in mijn ogen dient jouw beoordeling bij Tsjade ook gezien te worden als wraakreview.

1000+ positieve beoordelingen is leuk maar op de manier waarop jij ze verkrijgt, zeggen ze niet zoveel.

[ Voor 9% gewijzigd door jbhc op 12-01-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Topicstarter
Of 1000 positieve kost een hoop hard werk.
Je hebt er maar +2 nodig om iemand op te lichten.
Die 1000 boeit echt totaal niet, behalve dan dat je men kan laten zien dat je hart hebt voor je hobby.
Als iemand dan onredelijk is en je gaat beledigen en onmogelijke dingen gaat eisen, dan gaat die persoon zijn gang maar om een negatieve feedback te plaatsen, daar is het systeem voor. Maar om er dan 2 te plaatsen is extra pijnlijk, vooral als je er al uren tijd en energie in hebt gestoken om voor die persoon te vechten bij de fucking UPS om dat pakketje vergoed te krijgen ;)

Luister, ik vind het V&A systeem echt super gaaf, dus ik vind de community 'handhaving' erop juist een positief punt. Maar probeer positieve community dan te waarderen en niet weg te jagen door 'een patroon' te zien in 5 punten (waarvan 1 incorrect geplaatst van 10 jaar terug uit het oude feedback systeem ;)) terwijl er 1000 andere een ander patroon laten zien. Ik denk dat men ziet wat ze willen zien. De een ziet een vol glas, bij de ander is deze half leeg ;)

Maar laten we vooral de regels volgen en deze ruimte bewaren voor juridisch advies :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbhc
Volgens mij is dit de procedure die je tegenwoordig dient te volgen:
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

En verzending het risico van de verkoper dus uiteindelijk vecht je voor je eigen geld ;)

Ik deel je mening verder over v&a alleen als ik al met gefronste wenkbrouwen zit zodra ik je nick hier of op de v&a tegenkom dan kun je er vrij zeker van zijn dat er meerdere mensen zijn die dat hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door jbhc op 12-01-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Topicstarter
Verzending op eigen risico zoals ik in mijn advertenties aangeef, dus ik probeer juist te helpen, maar goed ;)
Niet iedereen waardeert het blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@jbhc, wat is er niet duidelijk aan de topic warning?

Dubbele review Tsjade verwijderd.

[ Voor 25% gewijzigd door Microkid op 12-01-2017 21:44 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.