Of 1000 positieve kost een hoop hard werk.
Je hebt er maar +2 nodig om iemand op te lichten.
Die 1000 boeit echt totaal niet, behalve dan dat je men kan laten zien dat je hart hebt voor je hobby.
Als iemand dan onredelijk is en je gaat beledigen en onmogelijke dingen gaat eisen, dan gaat die persoon zijn gang maar om een negatieve feedback te plaatsen, daar is het systeem voor. Maar om er dan 2 te plaatsen is extra pijnlijk, vooral als je er al uren tijd en energie in hebt gestoken om voor die persoon te vechten bij de fucking UPS om dat pakketje vergoed te krijgen
Luister, ik vind het V&A systeem echt super gaaf, dus ik vind de community 'handhaving' erop juist een positief punt. Maar probeer positieve community dan te waarderen en niet weg te jagen door 'een patroon' te zien in 5 punten (waarvan 1 incorrect geplaatst van 10 jaar terug uit het oude feedback systeem

) terwijl er 1000 andere een ander patroon laten zien. Ik denk dat men ziet wat ze willen zien. De een ziet een vol glas, bij de ander is deze half leeg
Maar laten we vooral de regels volgen en deze ruimte bewaren voor juridisch advies