Hoi, ik wil heel graag even polsen hoeveel het zou kosten om een zo goedkoop mogelijk systeem te bouwen. Dit zal worden gebruikt door mijn ouders voor; mails checken, keertje facebook, een youtubefilmpje en het gebruiken van Word.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkel maar Office (voornamelijk Word), mails bekijken, facebook eens checken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een harde schijf heb ik nog liggen. Deze is waarschijnlijk nog 5400rpm maar dat zal meer dan goed zijn voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles basic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd; zo budgetvriendelijk als het maar kan.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ikzelf ben helemaal niet op de hoogte van de low-end hardware en wil hier dus jullie hulp inroepen om me tips te geven over welke componenten aan mijn eisen voldoen en heel weinig geld kosten.
Alvast bedankt voor alle hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkel maar Office (voornamelijk Word), mails bekijken, facebook eens checken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een harde schijf heb ik nog liggen. Deze is waarschijnlijk nog 5400rpm maar dat zal meer dan goed zijn voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles basic.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd; zo budgetvriendelijk als het maar kan.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ikzelf ben helemaal niet op de hoogte van de low-end hardware en wil hier dus jullie hulp inroepen om me tips te geven over welke componenten aan mijn eisen voldoen en heel weinig geld kosten.
Alvast bedankt voor alle hulp!