Beste tweak experts,
10 jaar geleden ben ik gestopt met gamen.
Nu begint het weer te kriebelen en wil ik graag weer een game systeem bouwen.
Op dit systeem wil ik graag Gta5, planet coaster, battlefield 1 op maximale resolutie soepel kunnen spelen.
Ook wil ik vakantiefilms van mijn gopro kunnen bewerken. Daarnaast verder alleen veel huis tuin en keukenserverij.
Ik heb alle high end game systemen van de best buy guides bestudeerd.
Maar omdat ik allang niet meer meedraai weet ik niet of deze high end systemen niet wat te hoog gegrepen zijn of nog steeds niet voldoende zijn voor mijn eisen.
Mijn budget ligt rond de 1500euro maar met een mooi beeldscherm en randapparatuur er bij zit ik al gauw weer op 2000 euro i.c.m. best buy high end systeem.
Is dit perse nodig voor mijn eisen of kan ik nog ergens snijden in de kosten?
Ik hoor graag jullie mening
10 jaar geleden ben ik gestopt met gamen.
Nu begint het weer te kriebelen en wil ik graag weer een game systeem bouwen.
Op dit systeem wil ik graag Gta5, planet coaster, battlefield 1 op maximale resolutie soepel kunnen spelen.
Ook wil ik vakantiefilms van mijn gopro kunnen bewerken. Daarnaast verder alleen veel huis tuin en keukenserverij.
Ik heb alle high end game systemen van de best buy guides bestudeerd.
Maar omdat ik allang niet meer meedraai weet ik niet of deze high end systemen niet wat te hoog gegrepen zijn of nog steeds niet voldoende zijn voor mijn eisen.
Mijn budget ligt rond de 1500euro maar met een mooi beeldscherm en randapparatuur er bij zit ik al gauw weer op 2000 euro i.c.m. best buy high end systeem.
Is dit perse nodig voor mijn eisen of kan ik nog ergens snijden in de kosten?
Ik hoor graag jullie mening