Beetje een wanhoopspoging, maar hopelijk is er nog iets mogelijk en kunnen jullie me uit de brand helpen.
Afgelopen dinsdag op een Windows 8.1 PC in Excel 2003 vijf bestanden (per ongeluk) overschreven en opgeslagen. Dacht te hebben gekopieerd en geplakt, maar bleken snelkoppelingen te zijn.
PC is in tussentijd uit geweest. Is er nog enige mogelijkheid om de 5 Excel bestanden/versies van voor dinsdag terug te halen?
Wat ik al gedaan/gecontroleerd heb:
- Er zijn geen bestand back-ups gemaakt door Windows
- Vorige versie herstellen functie werkt niet/zit er niet op in Excel 2003.
- Shadowexplorer kan bestanden wel terugvinden, maar zijn beschadigd en dus niet goed te openen.
Note to self: In toekomst alles netjes back-uppen (dus die tip heb ik niet meer nodig)
Is er nog iets mogelijk met bepaalde software?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Afgelopen dinsdag op een Windows 8.1 PC in Excel 2003 vijf bestanden (per ongeluk) overschreven en opgeslagen. Dacht te hebben gekopieerd en geplakt, maar bleken snelkoppelingen te zijn.
PC is in tussentijd uit geweest. Is er nog enige mogelijkheid om de 5 Excel bestanden/versies van voor dinsdag terug te halen?
Wat ik al gedaan/gecontroleerd heb:
- Er zijn geen bestand back-ups gemaakt door Windows
- Vorige versie herstellen functie werkt niet/zit er niet op in Excel 2003.
- Shadowexplorer kan bestanden wel terugvinden, maar zijn beschadigd en dus niet goed te openen.
Note to self: In toekomst alles netjes back-uppen (dus die tip heb ik niet meer nodig)
Is er nog iets mogelijk met bepaalde software?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.