Hallo ,
Ik ben opzoek naar info over helpdesk pakketen..
Iemand enig idee waar ik eens kan kijken voor wat testen enzo.
Ik ben opzoek naar info over helpdesk pakketen..
Iemand enig idee waar ik eens kan kijken voor wat testen enzo.
Verwijderd
~~ meesterprutser ~~
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
UsersOp maandag 02 juli 2001 09:15 schreef Smurff het volgende:
moet wel een pakket zijn voor ong 5 a 600 users..
Niet voor paar duizend
~~ meesterprutser ~~
Bedoel eigenlijk gebruikers dus degenen die support moeten hebben.Op maandag 02 juli 2001 09:19 schreef enter.nu het volgende:
[..]
Usersof bedoel je geregistreerde klanten?
Wat belangrijker is (kom je nog wel achter), is met hoeveel clients je je eigen helpdesk systeem kunt/wilt benaderen. Tel de werkplekken van 1e, 2e, 3e lijns support maar eens bij elkaar op. Reken voor een ITIL organisatie nog een paar werkplekken extra (service manager, incident manager, problem manager, change manager, etc.)
Bij CG zijn ze overgestapt op EARS omdat SupportMagic het aantal gebruikers van het helpdesk systeem niet aankon!
~~ meesterprutser ~~
Vantive inderdaad bij HP. Tenminste, in ieder geval twee jaar geleden, toen ik er nog op de helpdesk zat (voor ik carriere elders ging makenOp maandag 02 juli 2001 09:17 schreef rudyfb het volgende:
Vantive, wordt gebruikt door HP en Handspring voor zover ik het weet
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
weinig werknemers.... bij ons hebben we ongeveer 800 werkplekken!!! verdeeld over 4vestigingen... dus echt niet voor weinig werknemers!Op maandag 02 juli 2001 13:32 schreef DrSPiDeR het volgende:
Dat gebruiken wij ook, de nieuwste versie werkt heel prettig en is zeer geschikt voor bedrijven met weinig werknemers!!
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
Doe maar niet ..topdesk zuigt!!serieus ..hebben het ook gehad op mn oude werk een tijd..veel gezeik met corrupte databases en ontbrekende functionaliteiten...Op dinsdag 03 juli 2001 10:45 schreef Smurff het volgende:
hey bedankt mensen ga een demo bestellen van Topdesk en dan ff kijken of het wat is
Verwijderd
[offtopic]Op dinsdag 03 juli 2001 12:29 schreef Smurff het volgende:
Iemand nog suggesties dan ben namelijk niet echt een access held
Verwijderd
Ja topdesk is echt mooiOp dinsdag 03 juli 2001 13:03 schreef linuxgeek het volgende:
echte helden draaien topdesk 2.5
overigens is HP sevicedesk ook kut
Verwijderd
Verwijderd
OGD !!!!!!!!!!!!Op dinsdag 03 juli 2001 13:42 schreef Binne het volgende:
TopDesk van ODG
werk ik nu al 6 maand mee.
Verwijderd
Iemand URL van dit pakket ? Intranet Based APPOp dinsdag 03 juli 2001 13:42 schreef Mad_Cookie het volgende:
Stroempf!,
Download eerst maar eens de Trial van HEAT, die kan 250 inkloppingen aan, daarna mag je niet meer...hihi NOT...just export the database and off you go again...
Uiteindelijk kies je toch voor een eigen creatie, want je mist overal wel functionaliteit of mogelijkheden..
Kijk daarnaast eens naar een Intranet Based APP, kan je op basis van diverse DB's bouwen...in de kleur van je huisstyl...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.