Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:18
nav de discussie in: Twee telefoons met hetzelfde 06-nummer; kan dat? open ik even een nieuw topic.

In dit topic kan gediscussierd worden over hoe het mogelijk is om met meerdere devices met hetzelfde telefoonummer gekoppeld te zijn op Whatsapp en ook de berichten op meerdere devices binnen te krijgen.

Ik krijg het persoonlijk niet voor elkaar; Heb een Lumia 950 met Whatsapp versie 2.16.308 voor windows mobile met de nieuwste release preview build (10.0.14393.594) en een Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 met versie 2.16.395 op Android 4.4.2. Zodra ik op de galaxy mijn telefoonummer ingeef krijg ik op mn telefoon een smsje met de verificatiecode en als ik die invoer werkt whatsapp op mijn telefoon niet meer (moet opnieuw verifieren). Als ik opnieuw verifieer doet whatsapp het op mn tablet niet meer...

In het genoemde topic kregen meerdere mensen het echter wel voor elkaar. Wellicht handig om te ontdekken waar het aan ligt en welke mogelijkheden er dan voor andere mensen zijn die dat eventueel zouden willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

WhatsApp Web gebruiken op je tablet?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoals ik daar zei
SinergyX schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:48:
Ik dacht dat pas de versie ergens later vorig jaar dit niet meer toe liet (afaik rond web introductie), maar heb jij voor die tijd op je oude toestel WA geactiveerd, blijft die gewoon werken.
Mijn geval werkt het dus nog (2x lumia, 1x S4), en no way dat ik alles ga deinstalleren om te testen of het nu nog werkt, het werkt nu voor mij en dat wil ik zo laten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mensen waarvan je graag op meerdere devices wil chatten over laten gaan op Telegram bijvoorbeeld. Die wordt netjes ondersteund op meerdere apparaten en native.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:18
CLB schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:50:
WhatsApp Web gebruiken op je tablet?
Mja tuurlijk is dat een optie (hoef het zelf niet eens per se te gebruiken, ik gebruik voor noodgevallen mn tablet met het 06 nummer van mijn multisimkaart waarop je wel het verificatie smsje kan ontvangen) maar gaat meer om het feit dat het blijkbaar kan.

Voor zover ik tot vandaag wist kon het niet maar blijkbaar zijn er tweakers die het wel kunnen. Daarom ben ik geïnteresseerd hoe dat dan werkt. (En vast meer mensen met mij)

Opvallend is wel dat sowieso 2 van de mensen waar het werkt een combi hebben van lumia devices en android devices.

En telegram gebruiken als vervanger is ook niet echt een oplossing als een hoop mensen dat niet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door frankyboy707 op 05-01-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL_600
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 22:18
Probeer eens op de Lumia Whatsapp Beta.
Op mijn dual sim 950 heb ik whatsapp werkend op beide sims, 1x normale versie en 1x de beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit kan ook prima werken op je tablet denk: Google Play: Tablet voor WhatsApp

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:55:
Zoals ik daar zei
Mijn geval werkt het dus nog (2x lumia, 1x S4), en no way dat ik alles ga deinstalleren om te testen of het nu nog werkt, het werkt nu voor mij en dat wil ik zo laten :P
Best grote kans dat het later dit jaar stopt met werken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:52

g0tanks

Moderator CSA
ZL_600 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:36:
Probeer eens op de Lumia Whatsapp Beta.
Op mijn dual sim 950 heb ik whatsapp werkend op beide sims, 1x normale versie en 1x de beta versie.
Dat is niet zo gek aangezien het om twee verschillende nummers gaat. In het geval van TS gaat het slechts om een nummer die niet zomaar twee keer geverifieerd kan worden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Gelukkig is het inderdaad niet mogelijk om Whatsapp tegelijkertijd op meerdere devices te gebruiken!

Whatsapp gebruikt point to point encryption. Zodra het mogelijk zou zijn om naar meerdere devices te sturen is de decryption key dus bekend. Dat betekend dus dat iedereen plots weer je berichtjes zal kunnen lezen. Absoluut onwenselijk!

Ik gebruik WhatsappWeb om op meerdere devices te kunnen appen. Je kunt dan één extra device gebruiken. Ook WappWeb kun je maar op 1 device gebruiken namelijk. Zodra ik op een ander device op WappWeb aanlog, logt de andere uit. Hij blijft authorized maar toont niets meer (behalve een knop "Ik wil het hier gebruiken" waardoor het andere device weer uitlogt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
frankyboy707 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:06:
En telegram gebruiken als vervanger is ook niet echt een oplossing als een hoop mensen dat niet hebben.
Ondanks dat ik geen grote gebruiker ben van Telegram, zijn er (met/voor) mij wel wat mensen het ernaast gaan gebruiken.
Voor een enkeling ( tweaker ;) ) is het kennelijk een probleem om de aandacht op meer dan één partij te richten.

Veel van mijn contactpersonen gebruiken WA, een paar gebruiken Telegram om dezelfde reden, meerdere apparaten & tegelijk.
Als ik een bericht verzend naar iemand weet ik echt wel wat die persoon het meest gebruikt, en sommige gesprekken lopen zelfs afwisselend tussen beide apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Er is ook WhatsTablet op android, waarschijnlijk een frontend voor de webapplicatie.
Oh werd al genoemd:

[ Voor 63% gewijzigd door Salvatron op 16-01-2017 19:28 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Pagina: 1