Forum ga naar pagina.....

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savalizz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:47
Sommige onderwerpen hebben zoveel pagina's dat het lastig is om terug te gaan naar de plek waar je gebleven bent. Bv de laaste keer dat je het onderwerp bekeek was je op pagina 40, de keer dat je erna komt zijn er 20 pagina's bijgekomen. Dan is het nu lastig om te starten op pagina 40 en dan door te lezen.
Kan dat niet anders?
Mij lijkt het in elk geval fijn als ik kan kiezen naar welke pagina ik kan gaan, of tussen stappen van 5 pagina's kan selecteren. Andere optie zou ook kunnen zijn dat er onthouden wordt waar je de laaste keer gebleven bent.

Probleem kom ik gelukkig niet al te vaak tegen, maar ben er nu toch wel aardig wat keren tegen aan gelopen en het irriteert me gewoon.

Beste antwoord (via Savalizz op 06-01-2017 16:21)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Savalizz schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:32:
Andere optie zou ook kunnen zijn dat er onthouden wordt waar je de laaste keer gebleven bent.
Als je na het verlaten en terugkomen niet eerder op GoT bent geweest, kan je op het icoon voor het topic klikken om te beginnen bij het eerste nieuwe bericht sinds je vorige bezoek.

Kom je tussendoor wel terug, heb je altijd nog de mogelijkheid om de laatste post aan je bookmarks toe te voegen. Moet je alleen wel telkens de bookmark bijwerken/nieuwe toevoegen en oude verwijderen als je klaar bent met lezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan al, via de index kan je direct doorklikken. Of vanuit pagina x kan je ook desgewenst met de hand de URL aanpassen. Bijv. [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen is pagina 1 en [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen is pagina 2. Ik heb overigens ingesteld dat ik 200 berichten per pagina zie, dus heb maar twee pagina's.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Savalizz schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:32:
Andere optie zou ook kunnen zijn dat er onthouden wordt waar je de laaste keer gebleven bent.
Als je na het verlaten en terugkomen niet eerder op GoT bent geweest, kan je op het icoon voor het topic klikken om te beginnen bij het eerste nieuwe bericht sinds je vorige bezoek.

Kom je tussendoor wel terug, heb je altijd nog de mogelijkheid om de laatste post aan je bookmarks toe te voegen. Moet je alleen wel telkens de bookmark bijwerken/nieuwe toevoegen en oude verwijderen als je klaar bent met lezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate