Helaas is een poosje geleden door problemen met een gesmolten spanrol een kapotte multiriem/distributieriem tijdens het rijden waardoor de motor teveel schade heeft geleden om nog gerepareerd te worden. pro tip voor een tweedehands auto, als je de distributieriem laat vervangen, laat ook ff je spanrollen enzo nakijken. maar goed, nu hebben we dus een auto die niet meer rijd en ik vraag me een beetje af wat nu de gang van zaken is.
We hebben gister de auto op ikwilvanmijnautoaf.nl gezet en vandaag een bod gekregen van 75 euro. Maar we hebben er ~2000km geleden nieuwe voorbanden opgezet van 160 euro, dus volgens mij zijn alleen de banden al meer waard.
Auto staat ook op marktplaats, maar tot dusver geen interesse. De garage wil onderhand wel dat de auto wordt opgehaald, dus er moet wat gang in de zaak komen.
Volgens mij zijn er 3 opties, ikwilvanmijnautoaf, marktplaats, sloop. Alleen voor die laatste optie heb ik geen idee hoe dat werkt. Moet ik een sloopbedrijf bellen met de vraag of die interesse heeft in een auto zonder voorwielen en een kapotte motor? Of is er een centrale plek waar dat soort aanvragen heen kunnen?
Iemand tips hoe je het verstandigst van een kapotte auto af kan komen?
Het gaat om een Fiat Stilo 5-deurs 1.8 175k op de teller uit 2002.
We hebben gister de auto op ikwilvanmijnautoaf.nl gezet en vandaag een bod gekregen van 75 euro. Maar we hebben er ~2000km geleden nieuwe voorbanden opgezet van 160 euro, dus volgens mij zijn alleen de banden al meer waard.
Auto staat ook op marktplaats, maar tot dusver geen interesse. De garage wil onderhand wel dat de auto wordt opgehaald, dus er moet wat gang in de zaak komen.
Volgens mij zijn er 3 opties, ikwilvanmijnautoaf, marktplaats, sloop. Alleen voor die laatste optie heb ik geen idee hoe dat werkt. Moet ik een sloopbedrijf bellen met de vraag of die interesse heeft in een auto zonder voorwielen en een kapotte motor? Of is er een centrale plek waar dat soort aanvragen heen kunnen?
Iemand tips hoe je het verstandigst van een kapotte auto af kan komen?
Het gaat om een Fiat Stilo 5-deurs 1.8 175k op de teller uit 2002.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps