Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrittany
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:42

LittleBrittany

Britta Weijers

Topicstarter
Ik Heb een Lumix GH4 nu al voor enige tijd. En wil graag een DJi Ronin M kopen voor beter beelden met mijn GH4.
Ik wil graag weten of dit mijn juiste koop is? En laat dit dan een topic worden voor Ronin gebruikers. ;)

BrittaWeij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 ?

En als je een nieuw/mooi topic wil, zou ik allicht een topicstart maken die terzake is en niet "is dit een goede koop".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 22:51

JK

MAX3400 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:54:
Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 ?

En als je een nieuw/mooi topic wil, zou ik allicht een topicstart maken die terzake is en niet "is dit een goede koop".
Wat heeft een drone-topic te maken met een gimbal? De Ronin M is een gimbal voor een DSLR. Niet elke DJI is een drone. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Modbreak:Heel aardig dat je een vraag wil stellen en dat je een topic wil openen maar doe dit a.u.b. niet tegelijk. Bij beiden hoort een goede topic start met wat eigen inzet en daar ontbreekt hier al het spoor van dus dit topic gaat op slot. Eerst zelf even zoeken naar reviews van de DJI Ronin M en dan een topic openen met een specifieke vraag met meer uitleg over je situatie en wat je wil bereiken.

Als je een DJI Ronin ervaringen topic wil openen is dat prima maar doe dit even in overleg met ons zodat er een goede topic start kan komen :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Dit topic is gesloten.