Hallo,
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met het samenstellen van een PC, hieraan moet hij voldoen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Games zoals The Witcher 3, H1Z1 en World of Warcraft die ik graag op Ultra settings wil spelen), flims/series kijken en ik wel misschien gaan streamen in de toekomst en voor de rest gewoon surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 in totaal, daar wil ik wel minimaal een monitor bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee mijn huidige PC is erg slecht dus ik denk niet dat er iets goed inzit wat ik naar de PC kan meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er zelf totaal geen verstand van maar ik vind graphics heel belangrijk in een game dus de benodigdheden daarvoor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de bovenstaande games op de best mogelijke settings spelen.
Ga je overklokken?
Ik heb niet echt verstand van overklokken maar ik heb wat research gedaan en dan lijkt het mij wel goed om dat te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven over het onderstaande lijstje want ik wil graag waar voor mijn geld krijgen want ik heb zelf erg weinig verstand van computer dingen.
Het lijstje:
gallery: BasDTC
Ik heb deze lijst samen met iemand anders gemaakt die er wat meer verstand van heeft dan mijzelf.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Bas
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met het samenstellen van een PC, hieraan moet hij voldoen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Games zoals The Witcher 3, H1Z1 en World of Warcraft die ik graag op Ultra settings wil spelen), flims/series kijken en ik wel misschien gaan streamen in de toekomst en voor de rest gewoon surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 in totaal, daar wil ik wel minimaal een monitor bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee mijn huidige PC is erg slecht dus ik denk niet dat er iets goed inzit wat ik naar de PC kan meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er zelf totaal geen verstand van maar ik vind graphics heel belangrijk in een game dus de benodigdheden daarvoor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de bovenstaande games op de best mogelijke settings spelen.
Ga je overklokken?
Ik heb niet echt verstand van overklokken maar ik heb wat research gedaan en dan lijkt het mij wel goed om dat te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven over het onderstaande lijstje want ik wil graag waar voor mijn geld krijgen want ik heb zelf erg weinig verstand van computer dingen.
Het lijstje:
gallery: BasDTC
Ik heb deze lijst samen met iemand anders gemaakt die er wat meer verstand van heeft dan mijzelf.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Bas
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 21:00 ]