Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is mijn laptop waard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag, ik had een vraagje over wat mijn laptop waard zou zijn vandaag de dag (sorry als ik niet in de goede categorie hiermee ben, ik ben nieuw op Tweakers) De laptop komt uit januari 2016

De specs:
- Intel core i7-5700hq
- Gtx 950m
- 120gb SSD
- 1tb HDD
- DVD brander/speler
- Splinternieuw toetsenbord, weekje geleden laten vervangen

Alvast bedankt, groeten Jay :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-01-2017 10:44)

Verwijderd

En dan ook niet het merk en typenummer vermelden... Ik zou zeggen, vul dat in op marktplaats.nl en je weet het. Of doe de huidige nieuwprijs en neem daar 50-70% van ofzo.

Alle reacties

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-11 20:15
Wat is mijn laptop waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Vroeger was hier een centraal op topic voor, Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5, maar na herhaaldelijke overtredingen van de gestelde regels is dit sindsdien niet meer toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502290

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

En dan ook niet het merk en typenummer vermelden... Ik zou zeggen, vul dat in op marktplaats.nl en je weet het. Of doe de huidige nieuwprijs en neem daar 50-70% van ofzo.