Toon posts:

Quote limiet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik me dus echt aan kan ergeren is mensen die een heel verhaal gaan quoten en dan reageren met 1 zinnetje! |:(

Ik noem dit regelrechte pixelvervuiling en ik eis een nieuwe scrollknop voor mijn IntelliEye! :P

Maar is het misschien een idee om maximaal 25 regels of zo te kunnen quoten?

het grote SEX-talk topic. :) en dan de reply van vinkie (3e) bijvoorbeeld... Er zijn ergere voorbeelden te vinden.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 21:51 schreef 007 het volgende:
Waar ik me dus echt aan kan ergeren is mensen die een heel verhaal gaan quoten en dan reageren met 1 zinnetje! |:(

Ik noem dit regelrechte pixelvervuiling en ik eis een nieuwe scrollnkop voor mijn IntelliEye! :P

Maar is het misschien een idee om maximaal 25 regels of zo te kunnen quoten?

het grote SEX-talk topic. :) en dan de reply van vinkie (3e) bijvoorbeeld... Er zijn ergere voorbeelden te vinden.
Zoals dit? :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan er nog mee door. :) Hey, 2 letters veranderd en meteen al 'edit-bericht'?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geplaatst door 007 - zondag 01 juli 2001 21:51
Dit bericht is gewijzigd door 007 op 01-07-2001 21:50
:? :? :?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 21:53 schreef 007 het volgende:
Dat kan er nog mee door. :) Hey, 2 letters veranderd en meteen al 'edit-bericht'?
Revolution had al geantwoord.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 21:55 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

[..]

:? :? :?
Hmm ja, inderdaad vaag?

Tijden van verschillende servers ofzo?? :?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

scorpionv

This space for rent

Tegen! Ik quote vaak een lap tekst van 25 regels, en dan typ ik tussen die regels een reply. Dat maak ik dan vetgedrukt voor de leesbaarheid.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 21:57 schreef scorpionv het volgende:
Tegen! Ik quote vaak een lap tekst van 25 regels, en dan typ ik tussen die regels een reply. Dat maak ik dan vetgedrukt voor de leesbaarheid.
Ik had het over de mensen die met 1 zin reageren, maar waarom quote je dan niet alleen de interessante delen of quote je in stukjes... :? Hmm, misschien toch niet zo'n goed idee. :)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 21:56 schreef Revolution het volgende:

[..]

Hmm ja, inderdaad vaag?

Tijden van verschillende servers ofzo?? :?
Een andere verklaring zie ik ook niet... het moet toch niet al te moeilijk zijn om op 1 van de servers een NTP servertje te draaien en de andere servers daarop te laten synchen?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:31 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Een andere verklaring zie ik ook niet... het moet toch niet al te moeilijk zijn om op 1 van de servers een NTP servertje te draaien en de andere servers daarop te laten synchen?
Ja bijvoorbeeld, of gebruik desnoods een NTP server van een ISP, bijvoorbeeld die van XS4ALL.

• witchdoc
  • Laatst online: 02-12 17:26
kleine hulp zou al kunnen zijn om al de lege lijnen voor en na dat [...] gedoe eruit te slopen..

Verwijderd

[een paar keer hetzelfde]
Jah, daar erger ik me ook aan ja :+

[Admin break] Not funny

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 01 juli 2001 23:27 schreef [nielsonline] het volgende:
Jah, daar erger ik me ook aan ja :+
Grapjas....

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:31 schreef Mr. B. het volgende:
Volgens mij gebeurt dat al. Maar ja, dan wordt het alleen maar onverklaarbaarder.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 23:34 schreef edwinv het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat al. Maar ja, dan wordt het alleen maar onverklaarbaarder.
Volgens mij niet, en ik dacht dat hier ook ooit al een topic over is geweest. :)

Verwijderd

Jah vind ik ook hoor! Maar raar dat ik het jouw ook vaak zat zie doen ;)

Voor de rest alles goed 007?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 01 juli 2001 22:08 schreef 007 het volgende:
Ik had het over de mensen die met 1 zin reageren, maar waarom quote je dan niet alleen de interessante delen of quote je in stukjes... :?
Cursus quoten volgen op http://leerquoten.monster.org/ bijvoorbeeld..

Voor USENET is het vrij normaal dat je daar goed kwoot, leert niemand meer een samenvatting maken op school?
Gebruik je dezelfde technieken namelijk voor..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Prozaq
  • Laatst online: 29-11 15:00
wat ook zo debiel is zijn mensen die in de eerste reply al beginnen te qouten |:(

• witchdoc
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 02 juli 2001 20:03 schreef Prozaq het volgende:
wat ook zo debiel is zijn mensen die in de eerste reply al beginnen te qouten |:(
Echt debiel jah, op een site waar 1000'en mensen tegelijk opzitten en antwoorden enzo.. 4 reacties in dezelfde minuut is geen uitzondering.. raar dat je dan effe verwijst naar de topicstarter ze stukkie.
ps: denk effe na voor je iets debiel gaat noemen.
Pagina: 1