Mensen, geen idee of ik hier goed zit, maar wou graag informeren wat de waarde van enkele componenten van mijn PC is.
Heb momenteel mijn bovenarm op een vervelende manier gebroken, waardoor ik de komende minimaal 4 maand ben aangewezen op 1 arm, waardoor het bedienen van de PC natuurlijk niet zo vlot meer gaat, over gamen maar niet te spreken.
Daarom zat ik er over na te denken om enkele componenten van mijn PC te koop aan te bieden, zodat ik in deze maanden bijvoorbeeld een upgrade kan doen naar Zen CPU. Aangezien ik de PC nu toch niet kan gebruiken, kan die wel een poosje leeg staan.
Het gaat om de volgende onderdelen :
- i7 4790k, nooit overclocked, wordt goed gekoeld door een waterkoeler.
- Waterkoeler Kraken X61, werkt naar behoren.
- Moederbord MSI Z97 PC Mate
- 16 GB DDR3
- Eventueel mag de MSI GTX 1080 ook
weg tegen een goed bod, nog maar
een maand in gebruik op moment
van schrijven.
Wat dachten jullie dat dit nog waard is, met uitzondering van de videokaart (mag natuurlijk ook met)
Heb momenteel mijn bovenarm op een vervelende manier gebroken, waardoor ik de komende minimaal 4 maand ben aangewezen op 1 arm, waardoor het bedienen van de PC natuurlijk niet zo vlot meer gaat, over gamen maar niet te spreken.
Daarom zat ik er over na te denken om enkele componenten van mijn PC te koop aan te bieden, zodat ik in deze maanden bijvoorbeeld een upgrade kan doen naar Zen CPU. Aangezien ik de PC nu toch niet kan gebruiken, kan die wel een poosje leeg staan.
Het gaat om de volgende onderdelen :
- i7 4790k, nooit overclocked, wordt goed gekoeld door een waterkoeler.
- Waterkoeler Kraken X61, werkt naar behoren.
- Moederbord MSI Z97 PC Mate
- 16 GB DDR3
- Eventueel mag de MSI GTX 1080 ook
weg tegen een goed bod, nog maar
een maand in gebruik op moment
van schrijven.
Wat dachten jullie dat dit nog waard is, met uitzondering van de videokaart (mag natuurlijk ook met)