Beste mensen, ik wil graag begin volgend jaar in eind januari een nieuwe game pc in elkaar gaan zetten en hoop op wat mooie samenstellingen van jullie. 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk een beetje aan GTA V, Battlefield, Forza. Het liefst op max settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro. Het in elkaar zetten wil ik zelf gaan doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn tv graag als beeldscherm gaan gebruiken, voor de rest wil ik alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem van me dromen zal voor 1000 euro niet mogelijk zijn dus dat zal ik ook maar niet gaan beschrijven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enigste 2 eisen zijn dat ik de bovengenoemde games knap kan spelen en dat er een wifi kaart inzit. Als wens zou het fijn zijn dat ik niet met 1 jaar alle hardware meteen moet upgraden maar dit gewoon rustig gaan doen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik er zelf niet heel veel verstand van heb wat nou wel en niet compitabel is met elkaar enzovoort. Hoop ik op een mooie lijst van jullie waarmee ik lekker kan gaan gamen.
Alvast heel erg bedankt, Roy
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk een beetje aan GTA V, Battlefield, Forza. Het liefst op max settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro. Het in elkaar zetten wil ik zelf gaan doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn tv graag als beeldscherm gaan gebruiken, voor de rest wil ik alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem van me dromen zal voor 1000 euro niet mogelijk zijn dus dat zal ik ook maar niet gaan beschrijven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enigste 2 eisen zijn dat ik de bovengenoemde games knap kan spelen en dat er een wifi kaart inzit. Als wens zou het fijn zijn dat ik niet met 1 jaar alle hardware meteen moet upgraden maar dit gewoon rustig gaan doen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik er zelf niet heel veel verstand van heb wat nou wel en niet compitabel is met elkaar enzovoort. Hoop ik op een mooie lijst van jullie waarmee ik lekker kan gaan gamen.
Alvast heel erg bedankt, Roy