bruikbare html tags op forum en reviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:40

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey,

ik zoek mij suf maar kan nergens een manual vinden welke html/css tags op het forum geaccepteerd worden om je bericht mee op te maken. In dit geval gaat het om een productreview, waar ik heel simpel even wat enters tussen de alinea's wil plaatsen, maar nergens iets te vinden. Ik kom alleen een tweakblogs manual tegen waarin iets genoemd wordt, maar deze tags (
code:
1
[hr], [br]
doen niets in de productreviews, alleen op het forum.

Vraag 1: hoe fix ik dit? ;)
Vraag 2: is er een manual voor, zo ja, kan die dan iets zichtbaarder op de site in de forum berichten/review editor? :+

[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 28-12-2016 22:28 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-10 19:12
Er werkt geen enkele HTML-tag op het forum (of de frontpage), tenzij je een rode nickname hebt.

Een heel aantal tags werkt wel tussen blokhaken: Overzicht van UBB-codes

[ Voor 5% gewijzigd door Paul op 28-12-2016 22:30 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Waar regel ik en rode nickname :)

nee even zonder gekheid, hr en br doen dus niks in een review. Wel hier op het forum trouwens, vandaar dat ik hem net in een code box zette. Met die UBB manual kom ik dus niet verder (ligt vast aan mijn kennis...)

[ Voor 17% gewijzigd door DeNachtwacht op 28-12-2016 22:33 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op de FP wordt een andere parser gebruikt en voor reviews e.d. zijn bepaalde tags niet aanwezig of ingeschakeld. Daarom kan je niet alles gebruiken wat je bij FP reacties en vooral op het forum kan.

Er is een ticket meen ik om de parsers en ubb tags gelijk te trekken, maar dat heeft een nogal lage prioriteit.

Overigens, een rode nick regelen is niet zo moeilijk als je een beetje handig bent met CSS. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik weet dat het staat voor Cascading Style Sheet 8) .

Nee maar even zonder gekheid; hoe krijg ik het dán voor elkaar? Is er geen manual van beschikbare opmaakcodes voor reviews ergens te vinden? Het gaat om deze review, ik wil daar even wat witruimte tussen de alinea's plaatsen. Niet eens heel belangrijk, maar ik dacht het is wel handig dat ik dat ook voor de volgende keer weer weet.

[ Voor 42% gewijzigd door DeNachtwacht op 28-12-2016 23:04 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is geen guide of overzicht van tags momenteel. Daar is vaker over geklaagd, je bent dus niet de eerste en enige.

Wil je meer witruimte en is 2 regels niet genoeg, dan zet je een punt en dan weer een paar lege regels. Maar over het algemeen hoeft dat helemaal niet. Ik zou persoonlijk reviews die meer dan 2 regels ruimte gebruiken om iets te scheiden niet eens verder lezen en mogelijk zelfs een lagere rating geven omdat er geen fatsoenlijk gebruik wordt gemaakt van de middelen om degelijke opmaak te maken. Er zijn genoeg reviews beschikbaar om een idee te geven wat er mogelijk is en hoe je een mooie review maakt zonder te hoeven grijpen naar extra witregels.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik heb het nu maar even opgelost dan door de h1 en h2 tags te verwijderen en idd gewoon enters te gebruiken. Dat lost het probleem iig op, hoewel mooi anders is natuurlijk. Thx iig voor de info.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:46:
Ik heb het nu maar even opgelost dan door de h1 en h2 tags te verwijderen en idd gewoon enters te gebruiken. Dat lost het probleem iig op, hoewel mooi anders is natuurlijk. Thx iig voor de info.
code:
1
[table=100%,0,1][/table]

of

code:
1
[table=100%,1,1][/table]

geeft een vergelijkbaar effect als een hr.

Edit:
Om witruimte te creëeren kun je overigens gewoon dit doen:

code:
1
[table=100%,500,0,0,white,white,white][/table]

Waar de 500 de hoogte is/hoeveel pixels.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Het jammerre is dat er geen
tussen de UBB codes staat, en alsjeblieft geen witte tabel (of welke kleur dan ook. Aleen ergerlijk voor de personen die graag een uitgebreide CSS aan hebben staan.
Pagina: 1