Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Blijft voor de BlackBerry Classic wel whatsapp beschikbaar of gaat die er volgende week ook uit?

Gr.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niemand antwoord binnen een paar uur en dan al ongeduldig zijn? Terwijl je zelf ook had kunnen zoeken naar dit topic: [BB10] Whatsapp voor Android op BlackBerry 10.

Wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 27-12-2016 18:44 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Letterlijk
Blijft whatsapp daarop wel werken na 1 Januari 2017
in google gegooit en al een antwoord gekregen ;)
Niet eens nodig om meer info toe te voegen aan de Google opdracht zoals welke telefoon, bijzonder makkelijke google opdracht ;)

[ Voor 33% gewijzigd door RGAT op 27-12-2016 18:49 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:37:
Hallo,

Ik heb een BlackBerry Classic. Blijft whatsapp daarop wel werken na 1 Januari 2017, of doet ie t dan niet meer. Ik heb deze vraag ook gepost in de "BB" sectie maar hier reageert niemand op dus probeer ik t hier.

Gr.
UPDATE: WhatsApp is extending support for BlackBerry OS, BlackBerry 10, Nokia S40 and Nokia Symbian S60 until June 30, 2017.

https://blog.whatsapp.com...upport-for-mobile-devices

Letterlijk naar de Whatsapp website gegaan, FAQ, Blackberry :|

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent.

Je vraag is eenvoudig op te zoeken op het internet en hier gaat dan ook een slotje op.

Aangezien dit je derde topic is dat niet voldoet aan onze regels, kan ik je aanraden om nog een keer Het algemeen beleid #quickstart door te nemen.

Dit topic is gesloten.