Mijn vraag
Ik heb een lijstje samengesteld, nu is mijn vraag zijn er nog verbeterpunten? Ook zit ik erg te twijfelen tussen de 1060 en Rx480. Tot nu toe ligt mijn voorkeur bij de rx480, maar welke 480 bevelen jullie aan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, games zoals GTA5 en ARK
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet over de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een cooler van Scythe Mugen 4 PCGH Edition liggen, kan eventueel stock cooler vervangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil beginnen met een SSD, later wil ik er nog een HDD bijkopen als de portemonnee er naar staat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt mij niet uit, wil graag mijn geld zo goed mogelijk besteden.
Ga je overklokken?
Als dit mijn prestaties verbeterd en het binnen mijn budget past dan is het mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Zou graag suggesties willen krijgen om mijn pc nog beter te krijgen voor het bedrag. Ook hoop ik dat iemand mij kan overtuigen welke videokaart ik moet halen.
Ik heb een lijstje samengesteld, nu is mijn vraag zijn er nog verbeterpunten? Ook zit ik erg te twijfelen tussen de 1060 en Rx480. Tot nu toe ligt mijn voorkeur bij de rx480, maar welke 480 bevelen jullie aan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, games zoals GTA5 en ARK
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet over de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een cooler van Scythe Mugen 4 PCGH Edition liggen, kan eventueel stock cooler vervangen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil beginnen met een SSD, later wil ik er nog een HDD bijkopen als de portemonnee er naar staat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt mij niet uit, wil graag mijn geld zo goed mogelijk besteden.
Ga je overklokken?
Als dit mijn prestaties verbeterd en het binnen mijn budget past dan is het mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Zou graag suggesties willen krijgen om mijn pc nog beter te krijgen voor het bedrag. Ook hoop ik dat iemand mij kan overtuigen welke videokaart ik moet halen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B7 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 285,40 | € 285,40 |
| 1 | Thermaltake View 27 | € 68,70 | € 68,70 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 865,70 | |
[ Voor 26% gewijzigd door glennie117 op 25-12-2016 19:41 ]