Voeding gezocht voor PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik zoek een?
Voeding die onderstaande machine, die niet overclocked zal gaan worden, van voldoende prik kan voorzien.

Wat is je budget?
Aangezien er niet overclocked gaat worden, hoeft een voeding niet al te duur, laten we zeggen tussen de 50-90 euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet zo heel bekend qua merken voor voedingen, vandaar dit topic. Ik weet dat Corsair goede series heeft, mede hierdoor lijkt me de CX450M een geschikte optie. Maar wellicht zijn er nog meer gegadigden, daarom dit topic. Zoals gezegd gaat er niet met de PC overclocked worden. Als het kan een modulaire voeding, in verband met cablemanagement zal dat allicht schelen! ;)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i5 3570 op (ik meen) een Z77 moederbord. Komt een Asus Strix GTX 980 videokaart in en 16GB RAM. Verder een SSD en een HDD voor opslag.

EDIT;
iIk heb net even snel zitten zoeken in de pricewatch, daaruit heb ik de volgende gegadigden (maar ik sta open voor suggesties!)
pricewatch: Seasonic G-series 450 watt
pricewatch: Corsair CX450M

Ik zit ook even te kijken naar niet-modulaire voedingen, om beslagen ten ijs te komen (PC wordt niet die van mij). De pricewatch: be quiet! Pure Power L8 400W spreekt me ook wel aan, is dat wat? :) Of eventueel de pricewatch: Seasonic G-series 360 watt, maar vraag me bij deze laatste af, of deze wel voldoende prik levert?

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je de beste voeding tussen jouw budget kun je momenteel eigenlijk niet om de pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M heen. Onhoorbaar stil. modulair, presteert uitstekend en gaat minimaal 10 jaar mee.

De Seasonic G-Series 450 watt is voor die prijs momenteel niet heel interessant. Want je hebt bij 4Launch de pricewatch: Fractal Design Edison M 550W wat intern dezelfde voeding is als de G-Series 550 watt.

De Pure Power L8 is niet interessant.

De Seasonic G-Series 360 watt is in principe voldoende voor het systeem, alleen heeft het nadeel dat er maar 1 PCIe connector aan zit, waar de Strix 980 er 2 nodig heeft.

De CX450M is een prima keuze voor zijn prijs dus als je wat wilt besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Als ik jou was zou ik voor de Seasonic G-series 450 watt gaan. Degelijke PSU voor lang computerplezier! :)
Ik zou niet lager gaan met de wattage, omdat je met de 450W er altijd nog iets bij kan steken in je PC. Ga je lager heb je kans dat de PSU vermogen te kort komt en dan moet je weer een nieuwe PSU aanschaffen. :( En dat is zonde van je centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58
jovadca schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:18:
Als ik jou was zou ik voor de Seasonic G-series 450 watt gaan. Degelijke PSU voor lang computerplezier! :)
Ik zou niet lager gaan met de wattage, omdat je met de 450W er altijd nog iets bij kan steken in je PC. Ga je lager heb je kans dat de PSU vermogen te kort komt en dan moet je weer een nieuwe PSU aanschaffen. :( En dat is zonde van je centen.
Wat voor onderdelen denk je aan die nog 50-100W meer gaan verbruiken?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dank voor de link. Ik wist dat het topic er was, maar kreeg hem zo gauw niet gevonden, ook met Google niet. Ik ga ook daar eens even neuzen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2016 17:47 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58
Niet gevonden? Je zat er gewoon 15cm naast met je muis ;)

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/ldfvdawpp/Knipsel_T.jpg

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
LOL, zal ik wel scheel gekeken hebben. :) Thnx guys!
Pagina: 1