Beste allen,
Een vriend van mij ( een keukenboer ) heeft mij gevraagd iets in elkaar te zetten zodat hij tekeningen die gemaakt zijn in een tekenprogramma beter kan weergeven.
Als hij nu een tekening maakt van een keuken en er een 3D foto/video val wilt renderen moet hij 2 minuten wachten.
Het samenstellen van Game pc's is geen probleem maar er zijn ook videokaart speciaal geschikt hiervoor.
Hierin ben ik weer niet erg ervaren en vraag ik jullie hulp.
Zouden jullie wat voorbeelden kunnen geven van welke soort systeem hierop het beste aanpast.
Als het aan mij ligt gooi ik er een 6700 + GTX 1070 in maar dit is maybe overkill.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D foto's/video's van een keuken renderen vanuit een teken programma?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb tot 1000 euro vrijwaring
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niets, nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en videokaart, voor de rest kun je het zo gek maken als je wilt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, mainstream merken als het maar goede garantie heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen grenzen
Ga je overklokken?
Weet niet of dit nodig is voor waar we het gaan gebruiken
Wat verwacht je van ons?
Kom met ideen en voorbeelden, ontkracht mijn overkill zodat we het goedkoper kunnen oplossen
Een vriend van mij ( een keukenboer ) heeft mij gevraagd iets in elkaar te zetten zodat hij tekeningen die gemaakt zijn in een tekenprogramma beter kan weergeven.
Als hij nu een tekening maakt van een keuken en er een 3D foto/video val wilt renderen moet hij 2 minuten wachten.
Het samenstellen van Game pc's is geen probleem maar er zijn ook videokaart speciaal geschikt hiervoor.
Hierin ben ik weer niet erg ervaren en vraag ik jullie hulp.
Zouden jullie wat voorbeelden kunnen geven van welke soort systeem hierop het beste aanpast.
Als het aan mij ligt gooi ik er een 6700 + GTX 1070 in maar dit is maybe overkill.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D foto's/video's van een keuken renderen vanuit een teken programma?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb tot 1000 euro vrijwaring
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niets, nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en videokaart, voor de rest kun je het zo gek maken als je wilt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, mainstream merken als het maar goede garantie heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen grenzen
Ga je overklokken?
Weet niet of dit nodig is voor waar we het gaan gebruiken
Wat verwacht je van ons?
Kom met ideen en voorbeelden, ontkracht mijn overkill zodat we het goedkoper kunnen oplossen