Straling is onzin; er is geen enkele studie die onderschrijft dat het slecht voor je is.
Ik heb zelf de JBL Reflect Mini's. Mijn review staat bij Coolblue, Richh94 ben ik

Heb ze inmiddels zo'n half jaar.
https://www.hoofdtelefoon...mini-bluetooth-zwart.htmlLuke58 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:47:
Welke eisen stel ik:
- moet een bediening op zitten voor muziek, niet volume maar wel dat je verder kan klikken.
- microfoon
- waterbestendig
- geen enorme en lelijke earbuds, heb er een paar gezien
- en er moet natuurlijk wel een lekker geluid in zitten.
- Er zit bediening voor muziek op: de middelste knop is voor aan/uit en de andere twee is standaard voor harder/zachter. Als je ze ingedrukt houdt, kan je naar het vorige/volgende nummer. Hiervoor moet je ze dus wel eventjes ingedrukt houden, je kan niet heel snel 4 nummers skippen. Ook het aan/uitzetten werkt met vasthouden, dit gaat traag.
- Microfoon werkt zeer goed en zit op een goede positie waardoor je duidelijk verstaanbaar bent.
- Ze zijn spatwaterdicht. In een flinke stortbui vertrouw ik ze 100%. Maar ik zou er niet mee gaan zwemmen of ze in een wasje mee laten draaien,
- Ze zien er goed uit imho, en ze zijn niet enorm lomp zoals vele bluetooth doppen. Daarbij zitten ze (bij mij) erg goed en valt het gewicht erg mee. Je hebt ook bluetooth doppen die de accu in de remote hebben zitten, wat erg veel gewicht op de headset brengt, dat heeft deze JBL niet.
- Het geluid is prima en hij kan goed hard. Maar verwacht geen wonderen, zeker niet als je van de verkrachte Beats-bass houdt. Je legt nou eenmaal een paar tientjes extra neer voor bluetooth.
Ik heb een paar Xiaomi Pistons liggen (uit China, €5, echt bijzonder goeie dopjes voor dat geld, vergelijkbaar met dopjes van 30-50 euro in de Nederlandse winkels) die vergelijkbaar presteren, misschien zelfs iets beter op bassniveau. Dat zegt niet alleen wat over de Xiaomi's, maar ook over de JBL's.
Ga je voor bluetooth, dan heb je eigenlijk meer oordopjes nodig, want het grootste nadeel aan bluetooth dopjes is het wisselen tussen devices. Daarom heb ik die Xiaomi Pistons liggen op mijn werk en thuis, als ik dus stilzit en bijvoorbeeld muziek luister. Onderweg gebruik ik de JBL's.
Anyhow, het is het waard imho: ik heb zelf mijn telefoonscherm 2x laten breken omdat de kabel bleef haken en mijn telefoon uit m'n jaszak trok, dat heb ik nu dus nooit meer. Je hebt nooit meer last van in de knoop zittende kabel. En je hoort nooit meer een kabeltje tegen je jas aantikken als je loopt; ik wil nooit meer terug als treinreiziger.