Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Onlangs heb ik een powerbank aangeschaft, nadat deze was opgeladen heb ik het 1 keer gebruikt om mijn smartphone op te laden. Daarna heeft iemand anders het nog gebruikt. Sindsdien laadt hij niet meer op, het leek mij logisch dat de powerbank leeg was. Nu ben ik het aan het opladen, maar lijkt hij maar niet 'vol' te raken. Na inmiddels meer dan 12 uur laden zou het toch wel klaar moeten zijn (indicatielampje geeft nog steeds aan niet vol te zijn). Mijn smartphone wil in ieder geval nog niet opladen.

Ik maak gebruik van de meegeleverde kabels en de kabels van mijn smartphone. Aangezien hij eerder gewoon werkte, ben ik verbaasd dat er nu alsnog problemen ontstaan.

Kan ik ervan uitgaan dat dit een miskoop is geweest, of is het normaal dat een powerbank aan het begin zo lang moet laden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
Ongeacht hoe groot je powerbank is, na 12 uur laden zou hij genoeg stroom moeten hebben om wat terug te geven aan je telefoon. Allicht dat één van de kabels niet goed is, probeer het eens met een andere kabel en/of telefoon/tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:56:
Kan ik ervan uitgaan dat dit een miskoop is geweest, of is het normaal dat een powerbank aan het begin zo lang moet laden?
Welkom op Tweakers.

Begin is met het verstrekken van de volgende informatie:
  • Welke powerbank heb je gekocht?
  • Welke / wat voor oplader gebruik je om de powerbank mee op te laden?
  • Is het de eerste keer dat je de powerbank oplaad?
  • Welke apparaten heb je geprobeerd op te laden?

Of te wel. Geef bij het maken van een topic alle informatie die je beschikbaar hebt, op die manier kunnen we je het beste helpen.

Lees ook voor de duidelijkheid nog even Het algemeen beleid door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
timmert26 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:58:
Ongeacht hoe groot je powerbank is, na 12 uur laden zou hij genoeg stroom moeten hebben om wat terug te geven aan je telefoon. Allicht dat één van de kabels niet goed is, probeer het eens met een andere kabel en/of telefoon/tablet.
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb het even geprobeerd allemaal. Ik heb de meegeleverde kabel gebruikt, die bleek wel te werken van mijn pc naar de smartphone. Mijn telefoon reageert nog wel op andere kabels. De powerbank werkt nu ook niet meer op andere telefoons. Het lijkt dus helemaal aan de powerbank te liggen, en als ik inderdaad van die 12 uur uit mag gaan dan weet ik nu genoeg. Deze powerbank gaat weer terug naar de winkel, jammer.