Hi allemaal,
Ik heb een setup gemaakt van wat ik denk nodig te hebben maar, ik zit een beetje boven mijn budget.. Met de wensen hier onder hoop ik dat jullie me kunnen helpen geld te besparen en toch optimaal te kunnen presteren! Ik wil kunnen foto en video bewerken en het liefst ook spellen als Fallout 4 kunnen spelen, graag met hoge instellingen maar alles op ultra is misschien ook overdreven ..
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil een beetje video bewerking doe, sowieso foto bewerking en ook kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De setup hieronder kost 1700 euro maar, ik zit liever rond de 14/1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een Samsung Pro Evo 840 - 256 GB en een extra hdd van 750 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande tabel? (Schermen heb ik al, Dell UltraSharp U2414H )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wil ik dat het systeem "redelijk" stil is. Geen herrie bak maar ook geen honderden euro's aan het stil maken van (waterkoeling overbodig?)
Alvast bedankt!!!
Ik heb een setup gemaakt van wat ik denk nodig te hebben maar, ik zit een beetje boven mijn budget.. Met de wensen hier onder hoop ik dat jullie me kunnen helpen geld te besparen en toch optimaal te kunnen presteren! Ik wil kunnen foto en video bewerken en het liefst ook spellen als Fallout 4 kunnen spelen, graag met hoge instellingen maar alles op ultra is misschien ook overdreven ..
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil een beetje video bewerking doe, sowieso foto bewerking en ook kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De setup hieronder kost 1700 euro maar, ik zit liever rond de 14/1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een Samsung Pro Evo 840 - 256 GB en een extra hdd van 750 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande tabel? (Schermen heb ik al, Dell UltraSharp U2414H )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst wil ik dat het systeem "redelijk" stil is. Geen herrie bak maar ook geen honderden euro's aan het stil maken van (waterkoeling overbodig?)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 358,90 | € 358,90 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB | € 470,50 | € 470,50 |
| 1 | Corsair Carbide 330R Titanium Edition | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 138,50 | € 138,50 |
| 1 | Corsair RM650x | € 106,- | € 106,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.381,30 | |
Alvast bedankt!!!