Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel simpel en dat is World of warcraft spelen. Naast dat kijk ik af en toe wat filmpjes op mijn pc. Maar 95% van de tijd dat ik achter de computer zit is het gamen. Wil WoW minstens op high/ultra spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 1200 euro. (Ga systeem zelf in elkaar zetten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis en headset heb ik al. Daarnaast gebruik ik een externe harde schijf voor opslag. Heb zelf ook nog een Win 10 installatie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur heb ik al. Dus alle componenten wat nodig is voor een computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet uit als het maar goed werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zijn als de computer geen kabaal maakt. Verder kijk ik niet echt naar energieverbruik en grootte.
Ga je overklokken?
Nee, standaard instellingen is oke.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over de componenten die ik bij elkaar heb gezocht. Heb me best gedaan om een zo goed mogelijk systeem te maken met 1200 euro. Heb voor een paar dagen forums gelezen en rustig aan alles bij elkaar gezocht. En natuurlijk als het goedkoper kan dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Heel simpel en dat is World of warcraft spelen. Naast dat kijk ik af en toe wat filmpjes op mijn pc. Maar 95% van de tijd dat ik achter de computer zit is het gamen. Wil WoW minstens op high/ultra spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 1200 euro. (Ga systeem zelf in elkaar zetten)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis en headset heb ik al. Daarnaast gebruik ik een externe harde schijf voor opslag. Heb zelf ook nog een Win 10 installatie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur heb ik al. Dus alle componenten wat nodig is voor een computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet uit als het maar goed werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zijn als de computer geen kabaal maakt. Verder kijk ik niet echt naar energieverbruik en grootte.
Ga je overklokken?
Nee, standaard instellingen is oke.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening over de componenten die ik bij elkaar heb gezocht. Heb me best gedaan om een zo goed mogelijk systeem te maken met 1200 euro. Heb voor een paar dagen forums gelezen en rustig aan alles bij elkaar gezocht. En natuurlijk als het goedkoper kan dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Tray | € 211,80 | € 211,80 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Corsair Carbide 330R Titanium Edition | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.3 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,- | € 96,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.207,60 | |