Ik zoek een?
Receiver die overweg kan met 7 satellieten en 1 subwoofer
. Het vermogen per kanaal heb ik liefst minstens 100W, dit is normaal meer dan voldoende. Subwoofer verkies ik een actieve subwoofer van 200W of meer. Ook de kleur is belangrijk, ik heb het liefst een zwarte set. Tevens zou de receiver zo compact mogelijk moeten zijn en minstens 5 HDMI-poorten moeten hebben.
Wat is je budget?
+/- 900€ voor de receiver en de speakers samen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Van films en games te genieten. Op dit moment heb ik een Samsung HWD-650, zo'n 4 jaar geleden in eindereeks gekocht. Dit systeem weet me niet te overtuigen in de nieuwe woonst, maar ik zie dit op dit moment nog door de vingers door de lagere prijs
.Handig om te weten:Dolby Atmos is voor mij geen vereiste.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een lichte voorkeur voor Harman Kardon, gewoon omdat ik een Aura heb staan en dit ding heeft me nogal weten overtuigen. Maar ik sta open voor alle merken, aangezien ik al gemerkt heb dat de receivers van H/K precies wat achterlopen qua technologie (WiFi etc.) - hoewel dit niet de eerste criteria is voor mij, geluidskwaliteit is net belangrijker.
Complete set:
- H/K HD COM 1716s (AVR 171S + HKTS16 speakers) (899€)
Receivers:
- Sony STR-DN860 (499€)
- Onkyo TX-NR555 (429€)
- Pioneer VSX-1131 (519€)
- H/K AVR-171S (599€)
Speakers:
- Hier heb ik helaas geen kaas van gegeten, maar ik mik dus op minstens 100W per kanaal & 200W voor de actieve subwoofer
Alvast bedankt voor jullie oprecht geapprecieerde hulp! En zeker met de speakers, want daar verdwaal ik gewoon in, daarmee dat een complete set voor mezelf het makkelijkste leek - dit lijkt me ook het voordeligste (de normale prijs AVR171S + HKTS16 = 1300€) MaartThanks God there is Tweakers, jullie kunnen me waarschijnlijk helpen!
Receiver die overweg kan met 7 satellieten en 1 subwoofer
Wat is je budget?
+/- 900€ voor de receiver en de speakers samen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Van films en games te genieten. Op dit moment heb ik een Samsung HWD-650, zo'n 4 jaar geleden in eindereeks gekocht. Dit systeem weet me niet te overtuigen in de nieuwe woonst, maar ik zie dit op dit moment nog door de vingers door de lagere prijs
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een lichte voorkeur voor Harman Kardon, gewoon omdat ik een Aura heb staan en dit ding heeft me nogal weten overtuigen. Maar ik sta open voor alle merken, aangezien ik al gemerkt heb dat de receivers van H/K precies wat achterlopen qua technologie (WiFi etc.) - hoewel dit niet de eerste criteria is voor mij, geluidskwaliteit is net belangrijker.
Complete set:
- H/K HD COM 1716s (AVR 171S + HKTS16 speakers) (899€)
Receivers:
- Sony STR-DN860 (499€)
- Onkyo TX-NR555 (429€)
- Pioneer VSX-1131 (519€)
- H/K AVR-171S (599€)
Speakers:
- Hier heb ik helaas geen kaas van gegeten, maar ik mik dus op minstens 100W per kanaal & 200W voor de actieve subwoofer
Alvast bedankt voor jullie oprecht geapprecieerde hulp! En zeker met de speakers, want daar verdwaal ik gewoon in, daarmee dat een complete set voor mezelf het makkelijkste leek - dit lijkt me ook het voordeligste (de normale prijs AVR171S + HKTS16 = 1300€) MaartThanks God there is Tweakers, jullie kunnen me waarschijnlijk helpen!