N.a.v. van dit topic ben ik een pc gaan bouwen. Het in elkaar zetten viel me 100% mee. Maar toch heb ik een paar vragen omdat ik tegen wat zaken aan loop. Niet allemaal even hoogstaand, maar ben er van overtuigd dat jullie er antwoord op hebben 
Na het aansluiten van de voeding had ik deze kabel "over".

Kan het zijn dat ik deze met mijn huidige set-up ook niet nodig heb? Kon er namelijk geen toepassing voor vinden.
Hij startte na het aansluiten prima op. Gekozen voor de default settings in de bios en ben daarna doorgegaan met installeren van Windows.
Bij het installeren van Windows dmv mijn Boot usb-stick kreeg ik deze melding:

Iemand een idee waar dat aan kan liggen? En nog beter, hoe ik dat oplos?
Laatste vraag. Ik heb nu een SSD en een HDD in de kast gebouwd. Hoe weet ik bij het installeren van de OS op welke van de twee die geplaatst wordt? En hoe weet de pc in welke partities de schijven verdeeld zijn? Is daar ook een default voor?
Na het aansluiten van de voeding had ik deze kabel "over".

Kan het zijn dat ik deze met mijn huidige set-up ook niet nodig heb? Kon er namelijk geen toepassing voor vinden.
Hij startte na het aansluiten prima op. Gekozen voor de default settings in de bios en ben daarna doorgegaan met installeren van Windows.
Bij het installeren van Windows dmv mijn Boot usb-stick kreeg ik deze melding:

Iemand een idee waar dat aan kan liggen? En nog beter, hoe ik dat oplos?
Laatste vraag. Ik heb nu een SSD en een HDD in de kast gebouwd. Hoe weet ik bij het installeren van de OS op welke van de twee die geplaatst wordt? En hoe weet de pc in welke partities de schijven verdeeld zijn? Is daar ook een default voor?
[ Voor 12% gewijzigd door Pont Max op 18-12-2016 08:10 ]