Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is mijn Windows Phone ter ziele gegaan. Dus heb me een Samsung Galaxy J5 aangeschaft met Android 6. Heb mijn Proximus SIM in de J5 gestoken. Ik kan bellen en gebeld worden... Maar ik vind geen enkele van mijn contacten op mijn SIM kaart terug... Iemand een idee wat ik moet doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb jij je contacten op je SIM gezet of staan die ergens in de cloud? Wel erg handig om te weten :)
Ze staan dus op je SIM. Heb je toevallig iets van 'groepen' aan staan ipv alle contactpersonen? Als je Samsung Kies op je PC zet en je telefoon aansluit, zie je dan iets van contactpersonen?

[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 16-12-2016 17:06 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, Samsung Kies... Dat heb ik niet... Heb nog nooit een Samsung gehad, dus... Zal dat dus eerst eens downloaden en installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
Ik weet niet welke opties er bij Samsung allemaal beschikbaar zijn, maar normaal zou je in de contacten-app moeten kunnen kiezen voor importeren, en dan importeren van SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als je bij contacten kijkt is daar een optie met zichtbaarheid, staat je sim daar uit toevallig?

Overigens is het op tweakers wel de bedoeling dat je eerst wat eigen onderzoek doet voordat je een topic opent. Kun je dus je openingspost dus aanpassen met wat je zelf al gedaan hebt?

Zie ook: Het algemeen beleid

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 16-12-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Antwoord op allen:

Ik heb alles wat logisch lijkt al geprobeerd. 'Weer te geven contacten' = 'SIM1' Er steekt maar 1 SIM in. Maar er staat niets bij 'contacten'. Wanneer ik een contact toevoeg op SIM1, lukt dat. Bvb, ik voeg het nummer toe van mijn vriendin, die mij gebeld heeft: dat wordt op SIM1 gezet en in de oproepenlijst wordt haar naam getoond, en niet meer het nummer (zoals het hoort dus). Dus, heb de indruk dat alle contacten gewoon verdwenen zijn op de SIM... Wat heel raar zou zijn. Alles kan toch niet gewist zijn op de SIM doordat de oude gsm gevallen is..? 80% zou ik terug kunnen invoeren, maar de rest niet... Het programma 'KIES' werkt niet. Krijg de melding dat ik 'Smart Switch' moet installeren. Op mijn smartphone staat het al geïnstalleerd, maar als ik het op PC wil installeren krijg ik: "De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelprogramma sxstrace voor meer informatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:14:
Antwoord op allen:

Ik heb alles wat logisch lijkt al geprobeerd.
Als je dat nou meteen in je OP(Openingspost) had neergezet, dan waren we dus niet met dezelfde oplossingen gekomen.

Dus, heb de indruk dat alle contacten gewoon verdwenen zijn op de SIM... Wat heel raar zou zijn. [/]

Weet je zeker dat er überhaupt contacten op je simkaart stonden? Kijk eens of je de contacten wel ziet in een andere telefoon.
Pagina: 1