Al maanden verkeer ik in grootse twijfel…ik geraak er echt niet meer aan uit
Ik heb momenteel een ASUS T100 (Z3775 CPU), ik gebruik die voor wat hij kan dienen. Oude games, genre Warcraft 2, Settlers 2, HOMM, etc. (nostalgische redenen
)
Ik zou naar een ietwat zwaarder model willen, voor de wat “modernere” games te spelen (zijnde Oblivion, misschien zelfs Skyrim).
Er zijn maar een paar voorwaarden:
- Stil ! Op slechts enkele laptops staat vermeld of die stil of luid zou kunnen zijn (fan-gewijs, op basis van de reviews). Ik moet/mag de rest van de gezinsleden in de zetel niet storen..
- Vrij klein (licht) want moet echt op de schoot kunnen balanceren(max 14 inch)
Budget: +/- 750, mag ook wat meer zijn (1000 max)
Gevonden:
(1) Asus ZenBook Flip UX360CA-C4203T
13,3 inch, Intel HD Graphics 615, Intel Core m3 (m3-7y30) aan 699 EURO
- Minpunt: Geen mat scherm
(2) Acer Switch Alpha 12
Passief gekoeld, een Core i3-6100U
- Krijgt (zeer) matige reviews…
Er zijn op het internet amper reviews te vinden hoe die HD615 presteert (sommigen zeggen op niveau van een 520)…
Soms kom ik ook uit bij 11’6 inch laptops met een N3710 of gelijkaardig, maar ook daar is het weinig duidelijk hoe die in real time presteren tov. een m3 en hoe stil die zijn.
Kunnen jullie me verder helpen wat de beste koop is ?
Alvast bedankt voor de hulp, jullie zouden me een fijne kerst bezorgen
De laptop blijft thuis, accu-duur is absoluut onbelangrijk want ik laat hem aan het lichtnet hangen.
Merkvoorkeuren zijn er absoluut niet...
Ik heb momenteel een ASUS T100 (Z3775 CPU), ik gebruik die voor wat hij kan dienen. Oude games, genre Warcraft 2, Settlers 2, HOMM, etc. (nostalgische redenen
Ik zou naar een ietwat zwaarder model willen, voor de wat “modernere” games te spelen (zijnde Oblivion, misschien zelfs Skyrim).
Er zijn maar een paar voorwaarden:
- Stil ! Op slechts enkele laptops staat vermeld of die stil of luid zou kunnen zijn (fan-gewijs, op basis van de reviews). Ik moet/mag de rest van de gezinsleden in de zetel niet storen..
- Vrij klein (licht) want moet echt op de schoot kunnen balanceren(max 14 inch)
Budget: +/- 750, mag ook wat meer zijn (1000 max)
Gevonden:
(1) Asus ZenBook Flip UX360CA-C4203T
13,3 inch, Intel HD Graphics 615, Intel Core m3 (m3-7y30) aan 699 EURO
- Minpunt: Geen mat scherm
(2) Acer Switch Alpha 12
Passief gekoeld, een Core i3-6100U
- Krijgt (zeer) matige reviews…
Er zijn op het internet amper reviews te vinden hoe die HD615 presteert (sommigen zeggen op niveau van een 520)…
Soms kom ik ook uit bij 11’6 inch laptops met een N3710 of gelijkaardig, maar ook daar is het weinig duidelijk hoe die in real time presteren tov. een m3 en hoe stil die zijn.
Kunnen jullie me verder helpen wat de beste koop is ?
Alvast bedankt voor de hulp, jullie zouden me een fijne kerst bezorgen
De laptop blijft thuis, accu-duur is absoluut onbelangrijk want ik laat hem aan het lichtnet hangen.
Merkvoorkeuren zijn er absoluut niet...