Mijn vraag
Mijn ventilator van mijn voeding maakt een heel irritant geluid sinds een tijdje, hij draait inmiddels ook al een hele tijd mee dus het is verklaarbaar.
Ik wil deze gaan vervangen, maar nu heb ik hem open geschroefd en nu zit er een 2 pins connector aan.
klik voor afbeelding
Nu vind ik genoeg kastkoelers maar ik kan bijvoorbeeld bij azerty.nl niet filteren op voeding koelers.
Ik heb nu de volgende vragen:
- Zijn kastkoelers dezelfde koelers als een ventilator koeler?
- Bestaan er ook speciale koelers voor die net als nu een korte kabel hebben?
- Bestaan er koelers die ook de 2 pins aansluiting hebben?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voeding Antec Earthwatts 500 (model EA-500D).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Genoeg kastkoelers kunnen vinden maar niet met de juiste aansluiting.
- Een verloop van 3 naar 2 pins gevonden maar ik weet niet of dit wel geschikt is voor een voeding.
- Op tweakers en google gezocht maar ik kom nergens deze vraag tegen (of ik zoek niet goed
).
Mijn ventilator van mijn voeding maakt een heel irritant geluid sinds een tijdje, hij draait inmiddels ook al een hele tijd mee dus het is verklaarbaar.
Ik wil deze gaan vervangen, maar nu heb ik hem open geschroefd en nu zit er een 2 pins connector aan.
klik voor afbeelding
Nu vind ik genoeg kastkoelers maar ik kan bijvoorbeeld bij azerty.nl niet filteren op voeding koelers.
Ik heb nu de volgende vragen:
- Zijn kastkoelers dezelfde koelers als een ventilator koeler?
- Bestaan er ook speciale koelers voor die net als nu een korte kabel hebben?
- Bestaan er koelers die ook de 2 pins aansluiting hebben?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voeding Antec Earthwatts 500 (model EA-500D).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Genoeg kastkoelers kunnen vinden maar niet met de juiste aansluiting.
- Een verloop van 3 naar 2 pins gevonden maar ik weet niet of dit wel geschikt is voor een voeding.
- Op tweakers en google gezocht maar ik kom nergens deze vraag tegen (of ik zoek niet goed
[ Voor 1% gewijzigd door br00ky op 13-12-2016 13:09 . Reden: Plaatje vervangen door datavriendelijkere link voor de mobiele gebruikers ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl