FiFa'17 Connectiviteit probleem zorgt voor ingame disconnect

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dehans
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-12-2022
Zoonlief voor zijn verjaardag een PS4.
Uiteraard Fifa 17 erbij.
PS4 plus kaart voor online spelen.

Zoonlief lekker aan het gamen. Met tegoed bon Fifa punten gekocht.
5 x een spel gespeeld met FUT DRAFT.
Tot 2 maal toe een situatie als hieronder beschreven.

FUT DRAFT aan het spelen. Tijdens zijn tweede potje krijgt hij de melding:

- Je verbinding met de EA-server is verbroken. Je krijgt pas weer toegang tot online functies al je je aanmeldt bij de EA servers."

Dan is het potje automatisch gestopt en moest hij Ultemate Team opnieuw opstarten.
Hij stond 1-0 voor. Na opnieuw opstarten stond er 0-3. Dat betekent dat je hebt "opgegeven".
Conclusie is dat je verloren hebt, je krijgt daardoor minder goede prijzen.

Mijn router staat goed ingesteld zover ik weet.
Verbinding check gedaan bij PS4.
Eea staat keurig. Prima down en up.
Nat2 verbinding

Iemand een idee? Ik lees andere dit heel heel veel hebben, zowel bij Fifa 16 als 17.

Sneu al zoonlief zijn centjes in rook opgaan door een connectie fout.

Alvast bedankt voor de suggesties!

_/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als ik je vorig topic terug lees modem opnemen en netwerkscheiden dan gok ik erop dat je dit probleem toch in je eigen knutsel kunsten op je interne netwerk moet zoeken ipv aangeven "pa snapt er nix van" ....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ps4 toch niet draadloos aangesloten?
Overigens gok ik dat je topic verkeerd staat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 22:25
Even terzijde, als je de EA helpdesk contacteert kun je je Draft token terug krijgen, ik had hetzelfde.

Ik zou daarnaast goed kijken naar je verbinding, zijn de juiste poorten open ? Laat anders er naast eens even op een PC een ping lopen en kijk of je een verband kunt vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:16
Breezers schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:07:
Als ik je vorig topic terug lees modem opnemen en netwerkscheiden dan gok ik erop dat je dit probleem toch in je eigen knutsel kunsten op je interne netwerk moet zoeken ipv aangeven "pa snapt er nix van" ....
EA server zijn sowieso wonky, er hoeft maar een onderbreking te zijn en je connectie is weg. Daarbij zijn de straffen op FIFA sowieso wel erg zwaar.

Dus volgens mij is het ook een kwestie van pech. PS4 bedraad aansluiten beperkt dit wel...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OLVG
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-06 14:53
Dat laatste scheeld inderdaad echt een hoop!Eigenlijk is wifi gewoon niet geschikt voor (sommige)games om te gamen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Move van SSR -> SPV. Tevens een titel gegeven die ongeveer een factor 10 duidelijker is ;)

• 2dehans
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-12-2022
Bedankt voor de support. Zal de poorten nog even nalopen.
Als in een eerdere topic gepost is het netwerk basic aangesloten en geen rare "subnetwerken oid".
Ps4 is bedraad aangesloten via een Devolo 230V Adapter.

Mocht het een poorten probleem zijn snap ik alleen niet waarom het probleem de ene keer wel en de andere keer niet optreed. Poorten probleem zou toch meer iets moeten zijn van "hij doet het of niet"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
2dehans schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:51:
Bedankt voor de support. Zal de poorten nog even nalopen.
Als in een eerdere topic gepost is het netwerk basic aangesloten en geen rare "subnetwerken oid".
Ps4 is bedraad aangesloten via een Devolo 230V Adapter.

Mocht het een poorten probleem zijn snap ik alleen niet waarom het probleem de ene keer wel en de andere keer niet optreed. Poorten probleem zou toch meer iets moeten zijn van "hij doet het of niet"
Dus via het stroomnetwerk. Dit kan mogelijk je issue zijn.
Probeer eens (indien mogelijk) direct op de modem/router aan te sluiten om volledig uit te sluiten dat het niet in je eigen netwerk ligt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1