Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit gaan gebruiken voor gamen (Overwatch momenteel), maar wil ook een lab kunnen opzetten voor wat VMmetjes server2012r2?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1400 is wel de max ja
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil 2 monitoren (2x Dell 3007WFP 2560x1600 @ 60Hz) meenemen. Verder heeft de grafische kaart een Duallink DVI-D aansluiting nodig ivm aansluiting van deze monitoren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weinig idee nog, maar gezien dat ik niet constant de handel wil verbouwen 16gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van de kast doet er niet toe(staat onder een bureau). Verder is het wel prettig als het futureproof is (maw dat er een mogelijkheid is om later een 2e GPU toe te voegen voor SLI/crossfireX. Verder
Ga je overklokken?
geen plannen voor een overklok momenteel
Wat verwacht je van ons?
Advies over onderdelen / compatibility van 't systeem. Ik weet te weinig over hardware, al zal ik wel even een systeempje bij elkaar klikken
Huidige lijst:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit gaan gebruiken voor gamen (Overwatch momenteel), maar wil ook een lab kunnen opzetten voor wat VMmetjes server2012r2?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1400 is wel de max ja
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil 2 monitoren (2x Dell 3007WFP 2560x1600 @ 60Hz) meenemen. Verder heeft de grafische kaart een Duallink DVI-D aansluiting nodig ivm aansluiting van deze monitoren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weinig idee nog, maar gezien dat ik niet constant de handel wil verbouwen 16gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van de kast doet er niet toe(staat onder een bureau). Verder is het wel prettig als het futureproof is (maw dat er een mogelijkheid is om later een 2e GPU toe te voegen voor SLI/crossfireX. Verder
Ga je overklokken?
geen plannen voor een overklok momenteel
Wat verwacht je van ons?
Advies over onderdelen / compatibility van 't systeem. Ik weet te weinig over hardware, al zal ik wel even een systeempje bij elkaar klikken
Huidige lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 445,- | € 445,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 109,89 | € 109,89 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.515,59 | |