Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Als ik speel (miss een paar uur per week), dan wil ik leuk kunnen vliegen in FSX:SE of X-Plane 11.
Verder films kijken, kantoorwerkzaamheden, foto's editen in GIMP (RAW foto's), surfen..
Dual boot: Win10 & Linux (Debian/Ubuntu/Mint)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapp: toetsenbord, muis, boxen
250 GB SSD
1 TB HDD
Inter-Tech SL-500K, 500W, 120mm fan
ATX case
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 6500K
8 of 16 GB RAM?
leuke videokaart (4+GB?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning, maar als het goed te doen is en de apparatuur niet schaadt..
Wat verwacht je van ons?[i]
Vanwege het weinige spelen wil ik dus niet al te veel geld aan de computer besteden. Het moeilijke is dat ik dat spelen wel op een beetje mooie settings wil kunnen doen. Daar zit het getouwtrek, waarvoor ik jullie om hulp vraag!
Bang for buck, natuurlijk. Maar niet te veel bucks.
Alvast bedankt
P.S.: X-Plane 11 Sys.Requirements https://www.x-plane.com/kb/x-plane-11-system-requirements/
Als ik speel (miss een paar uur per week), dan wil ik leuk kunnen vliegen in FSX:SE of X-Plane 11.
Verder films kijken, kantoorwerkzaamheden, foto's editen in GIMP (RAW foto's), surfen..
Dual boot: Win10 & Linux (Debian/Ubuntu/Mint)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapp: toetsenbord, muis, boxen
250 GB SSD
1 TB HDD
Inter-Tech SL-500K, 500W, 120mm fan
ATX case
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 6500K
8 of 16 GB RAM?
leuke videokaart (4+GB?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning, maar als het goed te doen is en de apparatuur niet schaadt..
Wat verwacht je van ons?[i]
Vanwege het weinige spelen wil ik dus niet al te veel geld aan de computer besteden. Het moeilijke is dat ik dat spelen wel op een beetje mooie settings wil kunnen doen. Daar zit het getouwtrek, waarvoor ik jullie om hulp vraag!
Bang for buck, natuurlijk. Maar niet te veel bucks.
Alvast bedankt
P.S.: X-Plane 11 Sys.Requirements https://www.x-plane.com/kb/x-plane-11-system-requirements/
[ Voor 28% gewijzigd door lquidfire op 27-12-2016 15:25 ]